sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Huh millä heatilla

Moika. Mistähän sitä alottaisi. Vaikkapa siitä, että viime viikon maalailin meidän pihassa kotaa. Sää oli kylmä ja olin hidas. Onneks mulla oli kuitenkin yx ihan kiva piristäjä, joka veti omenaa ja arvosteli mun taitoja. Nyt on jopa kotakin jo valmis, jejejjjeee!
Keskiviikkona siivosin mun vaatekaapin ja huoneen. Nyt kaappi on melkeinpä tyhjä, sillä heitin paljosti vaatteita roskiin ja kirpparille. Mun sydän vaan murentu, koska jouduin luopumaan Gogol Bordellon paidasta ja .............. Lapkon paidasta, mikä oli mun suosikki, kun olin seiskaluokkalainen :'D. Mutta ai että kun pahaa teki.
Perjantaina meinailin jo kovasti luovuttaa kouluun lähdön suhteen. Olin jo menossa ulko-ovesta ja suunnitteilla oli kävelyreissu. Mutta sitten mut yllätti ihan hirwee myrsky ja oli pakko soittaa UKKI hätiin! Aina niin ihana ukki saapui pian ja pääsin ajoissa ruotsin tunnille. Perjantain suunnitelmana oli mennä vaan iskälle ja katella telkkua, mutta sitten meninkin Makuunin kautta Juulille ja katseltiin Last House on the left. 
Oli ihan hywä! 

Siitä sitten Marika nouti meitsin ja vei iskälle. 
Lauantai, eli eilinen, oli yhtä helwettiä. Aamulla nokka vuosi kun viimestä päivää, mutta muuten olo oli hyvä. Siinä venailin jonkin aikaa, että Siru tulee iskälle. Viiden jälkeen vedettiin kakkua naamariin ja juteltiin tulevasta Kreetan matkasta. Jonkinajan jaarittelun jälkeen lähdin Sirun mukana kaupunkiin ja ajatuksena oli lähteä vielä ulos. Mutta kas kummaa, olo heikkeni hetkessä, lihaksia ja päätä alkoi särkeä. Pystyssä ei jaksanut pysyä. Mittailin kuumeen ja sitä oli 37,4 astetta. No se oli sitten pakko jäädä Sirulle iltaa viettämään. Vuokrattiin kolme elokuvaa, joista ehdittiin katsoa Ponyo rantakalliolla. Se oli niiiiiiiin ihana. 
Ponyon jälkeen nukahdin sitten ihan kamalaan uneen. Se oli sitten niin sairas ja masentava. Yök. Tänään kuumetta on ollut pahimmillaan 38,3 astetta. Nam. Kylmäkuumakylmäkuumakylmäkuuma on jees.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti