torstai 30. elokuuta 2012

Skulls and stufffFFfff

Voi veljekset sentään. Onneksi huomenna on taas perjantai ja viikonlopun pyhitän kokonaan työnhaulle. Kirjoitan niin loistokkaan työhakemuksen, että itse presidenttikään ei jättäis palkkaamatta. No okei, toiveajattelua. Toiveajattelusta puheenollen, mun tekisi niin suuresti mieli leikata lyhyet hiukset ja värjätäkkin pitäisi. Toisaalta toi värjääminen kuulostaa mälsältä ja musta olis ihan mielenkiintosta nähdä miltä mun omat hiukset näyttää. Tai millanen se väri on. Mutta en sitten tiedä onko mulla pokkaa kulkea ihmisten ilmoilla päässäni 20 cm juurikasvu. Ja onko mulla pokkaa leikata lyhkäsiä hiuksia, jos ne ei vaikka enään ollenkaan kasvakkaan. Tosin eipä nää nytkään oo mitkään pitkät, että eipä olis paljon pois. Saapas nähdä, jos vaikka joku päivä koen turhautumisen multihuipentuman tän pehkon takia. Ja asiasta kolmanteen, tänään ötökät ja eläimet ja muut ovat olleet aivan väärissä paikoissa. Kuten leppäkerttu mun ikkunan sisällä? Eikö sinne kuulu vain kärpäset? Ja pienen pieni sammakko oli eksynyt mankeliluolaan. Pelkäsin, että kohta joku tallaa sen, mutta onneksi Sami siirsi sen pihalle. Oikeastaan heitti sen ja väitti, että se itse pomppasi........ :D Nyt mä kuitenkin lopetan jaarittelun ja siirryn odottelemaan kyytiä! Hejjjjsssan. 

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi kaikki korvikset! Mist ne on? :) Jaa diggaan tost mukistki tosi paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih! noi molemmat kultaset pääkallokorvikset on Gina Tricosta, ja noi sydämet ja sulkakorvikset on H&M :--------)

      Poista