maanantai 27. elokuuta 2012

Syksyllä on hyvä heittää talviturkki

Elämä on hieman sekaisin. Nyt on niin, että tämä tyttö muuttaa takaisin kotiin. Äiteen, pikkuveikan, siskon ja siskon poikaystävän luokse. Sehän on tietenkin vain väliaikaista. Kun kaikki saadaan kuntoon, voin taas muuttaa omilleni jonnekkin ja toivon että se jossain ei ole Hämeenlinnassa. 

Hyviä puolia löytyy. 
+ sauna 
+ voin opetella laittamaan ruokaa 
+ rakkahimmat 
+ kisu!!!!
+ halvempaa 

ja niin löytyy miinuksiakin 
- ei näy MTV :( 
- osaanko enään asua EI itsenäisesti? 

Mulla olis niin paljon hommailtavaa ja mietittävää. Eikä se auta yhtään, että töissä on pakko käydä ja sielä on ihan surkeeta. Mua ei varmaan koskaan oo vituttanut näin paljon kun nyt ja musta tuntuu, että oon kokoajan ihan hermona. Haluun kivoja töitä ja että asiat järjestyis itsestään. Kaiken lisäksi mua pelottaa kun kaverit menee menojaa ja meikäläinen vaan junnaa täällä. Buuhuu. 

Mutta masisteluista huolimatta eilen oli kivaa ja kuten otsikko kertoo, heitin talviturkin vasta nytten. Mentiin iskälle ja Marille saunomaan ja uimaan Sirun kanssa. Mummi ja ukkikin vieraili samaan aikaan. Iskä paistoi lettuja ja muut söi niitä kera pekonin ja sienien. Mä olin nössö ja söin räiskäleen hillolla. Mutta nam kuitenkin! 

Tänään kotona kävästessäni huomasin postipaten tuoneen minulle paketin. Voitin täältä(moretolove) Cailap By Kirsi Nisonen, Caluera hiusruusukkeen! :'D 
Heiphaaa!

2 kommenttia:

  1. Siis VAU tuota makuuhuoneen seinää! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siskon poikaystävä taiteili :--)kun iskä halus jotain kreikkalaistyylistä.

      Poista