tiistai 19. lokakuuta 2010

maasturi, monsteri, prätkä, maasturi, monsteri, prätkä.........

Day Ten: One confession
Säälittävää, mutta mä en ihan oikeasti keksi mitään tunnustettavaa. Ainoo mikä mulla tulee mieleen on se, että kasilla maantiedossa piti tehdä esitelmä ja mun aiheena oli Kreikka. Jätin sen ihan viimeseen päivään ja tietty tulin silloin kipeeksi. Joten mun isoveikka Joona teki mun esitelmän kokonaan. 
  
Hei, Mulla oli eilen ihan mahtava päivä. Vaikka lagasinkin pitkälle iltapäivään asti sohvalla. Neljän jälkeen vihdoin Kreetta ilmoitti olevansa piakkoin kaupungissa ja silloin revin itseni ylös ja lähdin ulos. Hetken aikaa palloiltiin ympäriinsä ja mietittiin mitä tehtäisiin, koska Emilia oli hidas ja sillä oli muka jotakin parempaa tekemistä kun olla meidän kanssa. Tästä kuitenkin seurasi älynväläys, joka paljasti mun ja Kreetan piilevät agentinlahjat. Vähän yli tunnin etsiväleikkien jälkeen Emiliakin vihdoinkin saapui keskuuteemme. Hengailtiin jonkin aikaa hesehoodeilla kunnes siirryttiin kylmyyden läpi biorexille. Siellä pelattiin vajaat kaksi tuntia jotain ihme rallipeliä, laitto vähän buustia peliin niin prätkä lähti samantien kalliolta alas =(. Tykkäsin enemmän Lego Indiana Jones-pelistä, koska sillä näemmä pystyi hakkaamaan toista lapiolla ja toinen ukkeli pystyi ruoskimaan kaikkea, hahah. Se oli HU PAI SAA. Pelattiin niin kauan ettei huomattu edes kuinka paljon väkeä elokuvateatterin aulaan olikaan jo saapunut. Sielä seassa myös mun velipuoli, joka koitti esittää ettei tunne mua. Anteeksi kauheesti, jos pleikkari vie kaikki ajatukset mukanaan. Varttia vaille yhdeksän alkoi meidän näytös, käytiin siis katselemassa Resident Evil: Afterlife. Aattelin ensin, että SHIIIIIIIIEEET olis pitäny mennä katteleen toinen leffa, mut sitten yhtäkkiä aloinkin tykkään tosta leffasta. Johtu ehkä siitä, että pääosassa oli nainen ja se oli loistava. Koska tuleehan musta ja Kreetastakin vielä agentteja. Tai sitten tykkäsin siitä siksi, että siinä oli Wentworth Miller <3 uhhhhhh. Sitten elokuvan jälkeen sain juosta henkeni edestä, koska olin varma että mut kohta kidnapataan. Ei oo taas varmmaan ikinä pelottanu niin palioo.  
Ja viimeyön uni oli sekava, seurustelin Pirates Of The Caribbeanin Lentävän hollantilaisen kapteenin, Davy Jonesin kanssa, moi. Se oli kummallista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti