torstai 24. marraskuuta 2011

I hope karma slaps you in the face before I do.

Huuhuu, näin tähän alkuun mun on pakko ihmetellä, huutaako alakerran asunnossa vauva vai koira? Lähtee meinaan ihan sairas ääni. Joka kerralla arvuuttelen ihan samaa, ei kuulosta koiralta, mut ei kuulosta vauvaltakaan? YYYY demonilapsi? Ehkä, ehkä. 
Jepsu, it's  thursday ja ootan jo huomista ku JEEjee(ei saatn666) äiti pistää koulun jälkeen taas piikkejä minuun. Lauantain suunnitelmiin kuuluu ainakin Juulin synttäreiden juhlintaa, eikä mulla ole rahaa! Joten lets mennään sitten ilman........ Sunnuntaina äiteen synttäreitä ja silviissssii. Sit sinnittelen koulussa viikon ja OI seuraavana viikonloppuna Lahteen kera tehotyttöjen, koska Hilbe palailee Intiahoodeilta. Sen jälkeen viikko ja lähetään sinne muille maille Joonaksen kanssa. 
Tänään korvailin taas tunteja ja MITÄMITÄ oon ihan saiRRRRRaan ylpee musta ku vaa 2 tuntii poissaoloja tän jakson aikana ja arvakkee mitä???? NEKI LUVALLISIA, hyvä mä! Niin tosiaan, sain seinälle kaks vuotaa(=niitä hemmetin tapettisuiroja jos ette tiänny!!), sitten meni heremot ja lähin. En jaksanut alkaa venkslaamaan kulmapalan kanssa koska siinä räjähtää pää. Räjähtämisestä puheenollen olin eilen elokuvissa kattomassa Aamunkoi osa yGösen ja istuin suoraa kajarin alla. Täytyy myöntää, että useaan otteeseen alkoi itkustuttaan, mutta hillitsin kyyneleet ja sain leffan katsottua loppuun ilman kosteita silmiä.  

Mun täytyy avautua teille nyt. YHYH. Mua pelottaa, siis pelottaa öisin, miks? Oon ihan vainoharhanen ja nään painajaisia ja hyi. Varsinkin jos oon yksin illalla kotona niin voi morjensta pöytään. Mikään kaappi taikka laatikko, sängyn alusta unohtamatta ei jää tarkistamatta. Okei, laatikot mä jätän vielä toistaseks rauhaan. Ja sängynalunen on ihan yliahdas, kukaan edes mahdu sinne, mutta silti pakko kurkistaa. Saatan tehdä tarkistuksen jopa parikin kertaa. Ja tyhmä kun olen ja jätän jotakin ovia raolleen ja sit kelaan hetken päästä, että EI apua, joku on avannu ton oven, koska meikä laitto sen kiinni ihan varppina. Näin mulle kävi viimeks eilen illalla. Hassuinta tässä on se, että en pelkää jossain olevan jotain omituisia örkkejä tai vithu haamuja tai mitä ne o, MÖRKÖJÄ? Vaa ihmisiä. Jos joku fatass sekopää onki päässy meille jotenkin sisään. Kamalinta on kun näät painajaista ja heräät keskellä yötä. Sit kun laitat silmät kiinni ni alat kuvitteleen jotai nii sairaita ja pelottavia juttuja et huhhhhuh. Ehkä pitäis pikkuhiljaa alkaa uskoon, että oon ihan turvassa täällä. 

Nyt ääääs alkaa puutua, joten moronmoro! 

kuvat weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti