perjantai 16. maaliskuuta 2012

My first tattoo, pusipusi

Todellakin niin se eilinen ylläripylläri oli tatuointi. Se on nyt suorastaan ihan helvetin kipeä. Mutta toi on oikeestaan ihan kiva kipu. En osaa selittää millä tavalla tai miksi. Mutta musta tuntuu, että mulla tulee sitä tunnetta vielä ikävä! :D ( Ja noi kuvat tossa ylhäällä oli kindermuna-nautiskelua!!1 ) Toi tatskan ottaminen sattui sitten niin hirveesti. Mun kädessä on vieläkin punaset jäljet, koska purin sitä niin lujaa. Toisaalta olisin odottanut, että se sattuisi vieläkin enemmän. Mutta JEE oon tyytyväinen ja kaikki oli sen kivun arvoista =). 
En nyt vielä viitsinyt ottaa siitä mitään lähikuvaa, koska se on melkoisen kipeän ja punaisen näköinen. Jossain kuvissa se saattaa vähän vilahdella. 

Asiasta nakkiin, olen ollut tällä viikolla niin nolo ja saanut hävetä itseäni kunnolla. Onneks oon kuitenkin pystynyt nauraan jutuille ja eilen repeilinkin yksin kotona oikein urakalla ja silmistä tirskui vettä kuin HEHEE sanonko mistä! 

Huomisten synttäreitteni ja tulevan pääsiäisen kunniaksi ostin tänään paljon pääsiäismunia ja aijjon sitten herkutella mumsmums. 
 Ahihi, nyt meen tekeen jotain muuta kun puudutan äässiä tietokoneen ääressä. Morjos! 

2 kommenttia:

  1. Jee hengenheimolainen! Kirjotat melko samaan tyyliin kuin minä itse, ja kuvauksesi vois yhtä hyvin kuvata mua :)

    katitus.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Haha kävin lukasemassa sun tektstejä ja totta turiset! =)

    VastaaPoista