torstai 25. helmikuuta 2010

Kipee kirjottaa

Ohoii, ei mulla oo mitään viisasta sanottavaa vieläkään. Tän päivän oon vaan lepäillyt kotona, tai ei siivoomista voi sanoo lepäämiseks, mutta kuitenkin. Pientä masennusta on täällä havaittavissa, siis mun päässä. Toissa päivänä kävi niin, että päätin huuhdella mun kosketusnäyttöpuhelimen kunnolla hanan alla. Vahingossahan se sinne oikeesti lensi, ja hetken sekoomisen jälkeen se sammui kokonaa. Eikä siitä sitten koskaan toipunut. Kyllä ärsytti ja ärsyttää vieläkin, olin ennen tota miettinyt, että otanko mä puhelimen alas ja päätin sitten ottaa ja näin siinä kävi. MIKS MIKS MIKS. Huomena se raasu viedään jonnekkin paikkaan ja katsotaan voiko sen elvyttämiseks tehdä mitään :'c.
 
Voi surkeus. Mutta onneks mulla nyt on tällänen suht söpö puhelin käytössä. Tosin kokoaika koitan kovasti tökkiä ton kännykän ruutua, kun oon jo tottunut tohon kosketustsydeemiin. :|
 
Tiistai-iltana, kun odottelin että äiti tulee antaan mulle varapuhelimen, kattelin ikkunasta kun se kolas meiän pihaa. Mulla alko joku runosuoni sykkiin kovasti ja se alko naurattaan. Jotenkin näin mä aloin yksikseni höpiseen... "Ulos katsoessani, huomasin viereiseltä katolta tuulen mukana lentävän lumipilven, joka kuitenkin paiskautui aavemaisesti ikkunaani. Äidin käynnistäessä auton, ajovalot paljastivat ikkunani edessä tanssivat miljoonat pienet lumihiutaleet." 
 
Huomenna täytyy jaksaa mennä kouluun vaikka olis jalat katki. Onhan se nyt sentään viimeinen päivä koulua ennen ihanaa hiihtolomaa jihuu! Muuten ,olkaa musta ylpeitä, sain eilen vihdoinkin haettua kesätöihin! Nyt vaan ootellaan mitä sieltä vastataan, vai vastataanko ylipäätään mitään. Huomena menenkin Sirulle koulusta suoraan ja pistetään väri päähän (: . Perus väri mikä aina. Mut nyt tää kipee lähtee jatkaan sairasteluaan.

1 kommentti: