keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Mikä boogie

MEIKÄ oli eilen sappeessa vähän laskemassa suksilla. Oli ihan pakko lähtee sinne Aliisan,Kaisun ja Juulin mukaan. Tosin mä en osannu pahemmin laskee ja olin hidas! Noi joutu venaileen mua siellä alhaalla, kun vähän hissuttelin. Oli kyllä huisii. Hiukset vaan hulmus ja lumi lensi suoraan silmille, kun en omista laseja. Lopulta jäin sitten jumiin hissilippukoneeseen ja jalat oli pahasti jumissa. Iski jo pieni paniikinpoikanen, kun takana oli kivasti jonoo hissiin ja meitsi vaan idlaa. Kunnes sitten mun takaa kuului ne pelastavat sanat, "Mä voin lainata mun lippua!". Nyt oon kiitollisuudenvelassa sille lautailijapojulle koko elämäni ajan. Mutta ihan mielelläni lähden uudestaa lasketteleen. Nyt oon vaa kotona lojumassa kahdeksan tunnin koulupäivän jälkeen. Päivänsankarin kanssa oltiin tänään vähän kujalla, kun ei tiedetty minne valinnaiseen meiät on laitettu, lopuks eksyttiin sitten saksan-ryhmään, oujea. Ja sielä opeteltiin numeroita 1-20.......... Ei se mitään, enhän mä oo kun 5 vai 6 vuotta aikasemmin lukenu saksaa. Ei vaan, hyvää kertausta. Heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti