keskiviikko 3. helmikuuta 2010

TSAUuuUu


Mikäs sen ihanempaa, kun kattella kotona Päivien viemää ja syödä nuudelia mm'm. Ja huomenna mennäänkin luokan kanssa Popinoon herkutteleen. Ollaan kyllä ansaittu sekin, kun ollaan jaksettu kestää tärpättien ja tinnerien hajussa. Vähän on haikeeta, kun ens viikolla vaihtuu jakso ja pitää mennä yleisaineisiin :(. On niin hauskaa hallissa tytsyjen kanssa. Onneks sitten viimesellä jaksolla saa taas palata halliin. Tänään soi kyllä koko päivän päässä "Joujou jogurttia maistakaapa tästä, Paulan täplät on hedelmästä!" :D. Ja olin ihan huumassa, kun eilen sain vihdoista viimein ladattua mun puhelimen taustakuvaks mun unelmieni miehen, Sergio Ramoksen kuvan. Aeww. Ja näin jotain niin kummallista unta, että suurin osa mun vanhemmista kavereista ajo pyörällä johonkin kaarteeseen ja kaikki kaatu! Sitten se oli muka meitsin vika ja kaikki vaan raivos mulle :c. Oon tässä nyt myös mietiskellyt, että pitäskö ottaa MEDUSA! pitäsköhän, hmm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti