lauantai 13. maaliskuuta 2010

Cut his teeth on turquoise harmonicas, oh oh oh

Hihiuuu, meikällä on pian synttärit. Haluisin paljon paljon paljon lahjoja, mutta en saa snif. Paitsi luultavasti yhet kuulokkeet saan, mutta en kerro mitkä haha. Sit haluisin tällaset kengät H&M:ltä ! Mutta enpä saa :(.
  
Tänään on taas ollu niin aurinkoinen päivä, paitsi pikkuhiljaa alkaa mennä kyllä pilveen. Aamulla meinasin luistaa mun ja Iinan sovitulta lenkiltä, mutta arvasin että loppupäivä tulee vietettyä sisällä, joten raahasin itseni pihalle. Sitäpaitsi oli huikeeta nähdä Iinaakin pitkästä aikaa.<3 En ymmärrä, mun olo on muutenkin ollu jo jonkin aikaa tämmönen : <3__<3.
HIHI, en tiedä mistä johtuu. Illalla mua oottaa sipsut ja parit dipsut, kun taas nyt koti-iltaa vietellään. 
Täytyy hehkuttaa kun kerrankin on niin hyvä fiilis! Oon vaan kuunnellu Edward Mayan & Vika Jigulinan - Stereo lovea , awwww. Ja melkeinpä kokoaika mulla soi Vampire Weekendin - A-punk. Kiitos Jesse Jääkarhun kun esitteli mulle ton biisin. Sainpa tänään äitiltä kasan ponnareita, kun toi mustakaapu käy AINA varastamassa kaikki mun hyllystä :c. Oikeesti ne on siltä anteekspyyntönä, mut äiti vaan osti ne. Kiitti kisu.
 
Vielä lopuks tänne täytyy laittaa se musavideo PUS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti