maanantai 16. heinäkuuta 2012

Kuumespäissään ostetut Burana-capsit löytyivät vihdoin..........roskiksesta

............ja syvältä sieltä! Hahah. Mitähän sitä on tullut ajateltua. Työviikko starttasi tänään, mutta en vieläkään koe olevani täysin kunnossa. Vaan sillä ei ole nyt mitään merkitystä, koska töitä on tehtävä ja rahaa saatava. Koska tää maailma on ihan paska. Oikeesti. Ei kai pitäis miettiä liikaa, kun sit tajuaa kuinka ahterista kaikki onkaan. Tai no lähinnä mä tarkotan tällä rahaa. Miksei me vaan asuttas luolissa ja kerättäs marjoja ja sieniä ja hienoja esineitä ja niitä käytettäis maksuvälineinä. Tai sit ihmiset vois vaan olla tosi kivoja toisilleen ja jaettais kaikki. Ja HUOM. Jos oot joku richbitch, niin turha tulla tänne mitään mulle inisemään kuinka sulla on kaikki hyvin..............kermaperse. 
Ja turha tulla valittamaan mulle myöskään siitä kuinka maailmassa on paljon köyhempiä ihmisiä kuin minä ja ihmisiä joilla on asiat todella huonosti. Koska mä tiedän sen. 
Tää on vaan tosi huono päivä. Sataakin vielä. Nyt vetelen yhden Buranan nassuun ja käyn lepäilemään. Toivottavasti edes huomenna olisi mukavemmat ajatukset eikä satais! BUU. Tajusin just myös sen, että en voi enään sanoo eläväni opiskelijabudjetilla ku en oo opiskelija!!!1 xD pummi.
Adios! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti