sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Maailma on niin karu ja rujo


Oli siisti aamu. Heräsin ennen kymmentä enkä saanut mun toista silmää auki! Tuntu siltä kun olis turpaan saanu ja silmä turvonnu kiinni haha. No mutta ei siinä niin kuitenkaan käyny. Ihan vaan kaikkien muiden tautien ja vaivojen lisäks joku lykkäs mulle sit vielä silmätulehduksen. Äkkiä suihkuu, vaatteet päälle ja meikit naamaan ja menoks velipuolen rippijuhliin. Nyt on sieltäkin vihdoinkin kotio saavuttu. Täytyy kohta lähtee harkkoihin viemään Nennelle sen avaimet! Aatelkaa, oon sen kanssa voivotellu, kun sen avaimet hukku viime viikonloppuna ja sitten ne löytyykin mun laukusta, hups. Mitä ne siellä teki :c ? Vähän lisää itken tässä siitä, että huomena pitää mennä kouluun. Oon niin kyllästyny siihen porukkaan siellä ja muutenkaan ei innosta liikkua sinne.................. Jepajee ja huomenna pitää mennä taas lääkäriin asdfghjklöä. "kello herättää, mieli levähtää ei voi duuni vetää perässää, joka aamu tää aivan sama rumba, miksen voi nukkuu syvää talviunta?" :c Tunkekaa muna suuhun!!!!11

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti