tiistai 9. maaliskuuta 2010

Pus

Tänään on ollut niin nätti päivä, aamulla aurinko vaan porotti suoraan mun huoneeseen. Tosin se paljasti kaikki ihanat pölyt mun pöydältä, mutta mitäpä tuosta. Kymmeneks kävelin kouluun kuunnellen hyvää musiikkia. Ei ollut onneks kun vaan neljä tuntia ja pääs takas kotio jippiaijjee! Olisin niin mielummin hallissa maalailemassa kun yleisaineissa :c. Kohta täytyy lukee vähän huomiseen fysiikan kokeeseen. Taitaa nolla tulla siitäkin. Sitä ennen mun on nyt pakko fiilistellä tässä ah. Ei saa nauraa, mutta tätä minä fiilistelin aikaisemmin, nyt ja tuun aina fiilisteleen --->
Oon niin rakastunu Jevgeniin! Olis niin monta videoo siitä, mitkä haluisin tänne laittaa, mutta sit tää täyttyis niistä videoista ja se ei olis teidän mielestä kivaa, tai en tiedä vaikka oliskin, mutta mun mielestä se olis PARASTA. <3
 
Nyt tosiaan voisin siirtyä fysiikan ihmeelliseen maailmaan, tosin jääkaapin kautta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti