tiistai 2. maaliskuuta 2010

Sana on vapaa

Huhhuh, siihen loppu sekin toivo. Lunta vaan sataa lisää ja ei oo toivookaan kesästä :c. Mutta positiivinen asia on se, että enään 87 päivää pitää kestää ja sitten meitsi lentää flugzeugilla Kreetalle viikoks löhöön! Oeeee. Ja kun palaan sieltä takas, onkin jo kesäloma!
 
Muuten se 'tamagotchi' mistä kerroin viime postissa, se kuoli. Sen tilalla oli enään vaan sen haamu ja hautakivi!
Nyt siihen on tullut jo uus semmonen, en vaan pysty poistaan sitä :c. 
 
Oon aika harmissani, koska lauantailta ei tullut mitään hyvää kuvaa. Kaikki oli ihan hirveitä killisilmä kuvia!
Mutta tästä mä tykkään, kun aina on niin hurja selitys päällä. Ota nyt selvää oliko Jori oikeesti kiinnostunut mun asioista vai ei? HAHA ja kattokaa, puhelinkin on tallessa!
 








 



Viimesimpänä, äsken tsekkasin ketä on tulossa ruissiin! Jos se kerta täyttää 40-vuotta, luulis että sinne on tulossa niin ylihyvää musiikkia. Onneks ees Billy talent, The Sounds, Disco Ensemble ja Flogging Molly olis tulossa. Mitä mä tässä hehkutan? Eihän mulla ole edes rahaa, saa nähdä jääkö reissu haaveeks vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti