keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Waka waka

Uh, tänään oli pitkästä aikaa aikanen herätys. Heräilin meinaan 07.30 ja yhdeksäks lääkäriin. Suht kuuma aamu oli, avasin vaan verhon ja samalla sekunnilla mun huoneesta tulikin sauna. Olin jo hetken ottelemassa arskaa, mutta nyt oli pakko tulla sisälle ku JOOOOOOOOOOOOO pilivet vaa alko hengailee auringon eessä. Hyvää tässä on se, että sain ainakin syötyä kaffijogurtin, nam.
 
Haha, voin kertoo että Waka waka soi mun päässäni ihan kokoajan. Huhhuh. Ainii, tällee tiedoks, tulee vissii helmeri viikonloppu. Vietän sen suurimmilta osin Riksussa Hilberdon kanssa. Ja se kuuma kissimirri bambikainen tulee mun luokse viettään monen monta yötä hehz. Ja sitten ensviikon viikonloppuna meikä menee sinne ja Summer uppiin JAHUU. 
Meillä oli eilen viimenen peli ennen taukoa, ja yllispyllis hävittiin 3-0. Ja tietty mut taas PAKOTETTIIN maaliin. Ei kai oo ihan reilu meininki. Siitä syystä kotiin tultuani olin raivon vallassa ja kiukuttelin kaikille. Onneks kuitenkin oli taas mukavaa seuraa loppuillasta :) . Ja oon kai aika ilone, että Epsanja voitti eilen. Saa voittaa koko homman. Hey, mutta nyt aurinko jatkaa paistelemista, joten taidan siirtyä takasin trampalle ennen kun joku älykääpiö hoksaa mun puhelimen ja muut stuffat sielä. Se on MORJONS.
TSAMINA MINA EH EH WAKA WAKA EH EH TSAMINA MINA ZANGALEWA ANAWA AA THIS TIME FOR AFRICAAAAAAAAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti