maanantai 2. elokuuta 2010

Day 6: Picture Of The Last Place You Visited

Greattttttttt. Tässä juurikin laskeskelin, että on enään 55 päivää ennen, kun pääseen taas noille hoodeille. Mahtavaaaaa!  

Kattelin äsken leffan I love you Beth Cooper , joka oli loppujenlopuks aika surkee. Eilen katsoin The Proposalin ja se oli ihana! Kävinpä myös harkoissa pitkästä aikaa ja olin yllättynyt, että sielä oli niinkin palijon porukkaa. AINII, hywii uutisia. Mun huone on pientä viimeistelyä vaille valmis. Elikkä kun saan peilin ja taulun paikoilleen joskus ikuisuuden päästä niin laitan tänne kuvaa! Oon aika surkeena, koska mun telkku ja digipoksi hajos........ Siinä meni elämä. Eiwwwwwaaaa. Nyt meille on alettu tekeen terassille paikkaa ja voin kertoo, että siitä tulee COOOOOOOOOOL. Eilen kun heräsin olin semikauhuissani kun näin omassa pihassa oman ÄIDIN tiettekö minkä ohjaimissa...NO KAIVINKONEEN. Nyt meen suihkuileen ja tekeen jotain viisasta.  Ekax kuiteki laitan vähä kuvia ;))))))))))))))))) huhuh.
                                           Ps. Without saying a word, you can light up the dark.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti