keskiviikko 11. elokuuta 2010

Hungry morning

Aamulenkki suoritettu. Kello on nyt 06:39 enkä enään saa unen päästä kiinni. Olin Sirulla yötä ja nousin neljän aikaan herättämään sen töihin. Lähettiin tossa viiden aikaa polkemaan kaupungista kohti tiiriöö ja voin kertoo, että oli kylmä. Siinä shortsit jalassa varmaan -40 asteen pakkasessa pistelin menemään. Vajaat kolme tuntia kerkesin nukkua. Olisin ikionnellinen, jos kohta nukahtelisin, koska enempi uni olis tänään tarpeen sillä illalla on ensimmäinen peli loman jälkeen. Mulla on muuten ihan armoton nälkä, mutta jokin kumma estää mua syömästä. Ääni pään sisällä kertoo, että saan syödä vasta kun oon ensin nukkunut. Wtf. 
 
Eilen illalla olin helmesti katselemassa pari leffaa kera parahimman henkilön. Kateltiin Kauna kakkonen ja Hostelli kakkonen. ENKÄ PELÄNNYYYYYYT. 
 

Jokseenkin ahdistaa, että koko loppuviikko on täynnä tekemistä. Koulun alkukin jo häämöttelee, mutta sitähän mä olenkin jo odotellut. Toivoisin vaan, että aika menis nyt hieman hitaampaa ja syyskuussa sais mennä sit älyttömän lujaa pliiZZz. 

Mutta hei, nyt alkaa mennä hermo, koska kuulen kokoajan pikkuveikan kuorsauksen ja haluun itekkin nukkua! Enköhän siis nyt koita nukahtaa ja jos en onnistu, pyydän jotakin lyömään itseäni pannulla tai nuijalla päähän, jos se hieman auttaisi.  

PALAILLAAN. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti