torstai 23. syyskuuta 2010

Did you get your race card?

.....kiitos Alen ja Makon toi on pyöriny mun mielessäni kokoajan. Ihan hirvee biisu, mutta silti. Huhhhuhhh. 
Jeeeeeee, kiitos Emmi , kun haastoit mut tekeen tän seuraavan jutskun. Mulla onkin just nyt sopivasti tekemisen puutetta. Hihi. Tulin just siis Orivedeltä ja hävittiin peli. Mutta sen korvasi hyvä seura ja ylihauska meno- ja tulomatka! Plussaa oli myös aivan ihana ja ystävällinen bussikuski. Mutta niin, nyt haasteen pariin. 
Paljasta 7 faktaa itsestäsi ja haasta sitten 7 muuta bloggaajaa tekemään samoin. 
 
1.En tiedä mikä mua vaivaa, mutta musta on kivaa järsiä cocktailtikkuja ja ne maistuu hyvälle.
2.Juoksin äsken Pullerin läpi. Sielä oli ihan älyttömän pimee enkä nähnyt mitään muuta kun katuvalon kaukaisuudessa ja mua pelotti ihan oikeesti. 
3.Mulla ei oo koskaan ollut ketään tämmönen ikävä kun mulla on nyt yhtä kehveliä.
4.Kun kävelen kouluun, kuuntelen musiikkia ja koitan joka päivä päästä yhden kappaleen verran nopeempaa perille! 
5.Mä pelkään, että en opi ikinä ajamaan autoa, koska se vaikuttais olevan liian monimutkanen vempain mun aivoille. 
6.Mulla on huomenna matikankoe ja mun on ite pitäny opetella prosenttilaskut, arvatkaa osaanko? EN, enkä oo ikinä osannu.
7.En vastaa puhelimeen. Okei okei, vastaan tietyille ja saatan vastata oikeestaan kaikille EHKÄ, mut mulla kestää aina hirveen kauan, koska käyn hullua kamppailua mun mielen kanssa VASTAANKO VAI ENKÖ? En meinaan tykkää puhua puhelimessa, eli texxxxtailen mialummi. 
Ja HUOMIOHUOMIO, haastan tähän Kreetan , Jonnan ja Henksun . (: Joojoo osaan mä laskee, mut en nyt jaxaiiiis seittemää haastella. Tokihan ton voi tehdä ihan ketkä haluaa. 

Ja nyt HUOMIOHUOMIO2, Ihan näin Moonaa lainaten, voisitteko kertoilla mulle jotakin kivaa postailtavaa. Haluun tietää mistä te haluutte mun kirjottelevan tai onko jotakin erityistä josta haluutte lukea? Eli ideoita tulemaan!

2 kommenttia: