keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Mitä mietin NNNY

1. Mua naurattaa, koska tiedän, että Hymyn sivuilla on Johanna Tukiaisesta sensuroimaton alastonvideo. En katso ja hämmästy.......... 
2.Mua ärsyttää, koska aina kun joku on multa kysynyt, että "mikä on sun lempivuodenaika?", oon vastannut SYKSY. Mutta nyt kun on syksy ja muistan kuinka paljon oikein sataakaan, perun vastaukseni. 
 3.Mun todella pitäis mennä piakkoin hammaslääkäriin, mutta pelkään sitä paikkaa eniten maailmassa. En siis pysty varaamaan itselleni aikaa. 
4.Vihaan sitä, kun huulet rohtuu tai niihin tulee haavoja. Au. 
5.Ennen ammattikoulua olin lentänyt luokasta vaan kerran ulos ja sekin oli vahinko, ihan oikeesti.
6.En myöskään koskaan tehnyt mitään pahaa koulussa. Vieläkin koitan olla mahdollisimman kiltti. 
7.Lähipäivinä oon huomannut, että ennen en ikinä sanonut kenellekään mitään suoraan, mutta nykyään mua on alkanut ottamaan päähän niin pahasti jotkut asiat, että on PAKKO sanoa suoraan. 
8.Päätin myös sen, että vaikka mä olenkin joihinkin verrattuna hiljainen ja kiltti, mua ei silti pompotella ja aion pitää puoleni. 
9.Mua surettaa ihan älyttömästi, koska mun isosisko muuttaa Espanjaan ja se on mun paras kaveri. Mitäs mä sitten teen? 
10.Mä sain kesällä silmälasit, mutta en haluais pitää niitä muualla kun koulussa, koska pelkään, että ne saa mun silmät näyttämään järkyttäviltä mollukoilta niinkun joillakin tekee! 
 
       11. Vihaan sitä, jos koulun jälkeen ei ole tekemistä ja harkat alkavat vasta kuuden jälkeen. Alkaa vaan väsyttämään, mutta ei kerkee nukkumaankaan. Koska jos nukahdan, en tosiaan jaksa liikkua harjoituksiin. 
12.Pienempänä olin meidän joukkueen maalivahti, mutta sitten aloin pitämään muista pelipaikoista enemmän. Nyt mut on pakotettu jo moneen peliin maaliin ja ärsyttää, koska oon taas alkanut pitämään siitä. 
13.Musta on hassua, että mulla on tosi paljon naapureita, mutta silti moikkaan vaan parille niistä. 
14.Mua pelottaa, koska lauantaina on ensimmäinen ajotunti, enkä oo ikinä ennen ajanu autoo. 
   15.Kävin tänään kirjastossa ja yhtäkkiä kivan muiston sieltä, muistin sen jotenkin niin voimakkaasti, että tuntu kun se olis tapahtunu samaan aikaan siinä paikassa. 
16. Vihaan sekä tykkään unista. Mut ärsyttää, jos näkee ihania unia ja ne ei ookkaan totta. Huokaus.
17.Stressaa, koska huomenna on kiireinen päivä, pitää siivota ja peliin lähtö on jo 16.15. Moi. 
18.Musta on niin kiva keksiä lauluja, siis jotain ihan paskoja, mulla on niin typerä huumorintajukin, että oon ehkä ainoo joka nauraa niille. 
19.Haluisin alkaa syömään kunnolla, mutta mikä estää........MIKÄ? Mä en tiedä. Joku persereikä mun pään sisällä sanoo että DO NOT! 
20.Nyt lähden harkkoihin ja jatkan näitä sitten, kun taas mietin paljosti asioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti