perjantai 15. lokakuuta 2010

Diagnoosisi on helpottava ja olet muutenkin mukava

Day Six: Five people who mean a lot

1. Siru. Se nyt on ehkä tärkein ihminen. Aina huolehtimassa, ei liikaa, eikä liian vähän. Vaan just sopivasti, niinkun siskon pitääkin. Ja sitä kuvaa hyvin sana MAHTAVA. hihi.
2. Hilma. Ollaan aikalailla samanlaisia luonteeltamme. Molemmat vähän hölmöjä. En tiijjä miten meistä tuli kaiffareita, mut siitä tuli pienessä ajassa mun paras kaveri. Nähdään harvoin, mutta niinäkin harvoina kertoina tuntuu siltä kun siitä ei olis ollut kauaa kun viimeks nähtiin. pus.
3. Kreetta & Emilia, eli Kreduel ja Emanuel. Aina kun on puhe mun kavereista, mulla tulee ensimmäisenä mieleen ne. Tiiän, että niihin haluan aina pitää yhteyttä ja haluaisin nähdä niitä paljon enemmän. Jo yläasteella mä niiiiiiin ihastuin niihin. Ne on parhaat kaverukset, mut silti niiden kanssa ei todellakaan jää ulkopuoliseks. Niiden kanssa ei aika käy ikinä pitkäks. Mmmmm'm.
4. Pete ja Ale. Peteen mä ihastuin ykkösellä, niin ihastu kaikki muutkin. Oltiin sillon hyviä kavereita ja hengailtiin yhdessä, sitten se lähtikin toiseen kouluun. Mut yläasteella löydettiin taas toisemme ja nnnny en aijjo hukata sitä enään minnekään. Siitä on tullut niin uskollinen ja ihana ystävä. Aleen tutustuin vasta yläasteella ja ensivaikutelma oli: OLE JOSKUS HILIJAA. Eli pidin sitä ärsyttävänä ja jouduin aina istuun sen kanssa kuviksen tunneilla. Lopulta huomasin kuinka mukava se oikeasti olikin. Jotenkin huomaan, että se on vähän muuttunut. Siitäkin on tullut mun hyvä ystävä ja sille voi kertoa vaikka mitä. Vaikka se haukkuukin kaikkia mikki hiireks, on se silti kunnon poeka.
5.Tänne sit semmonen ihana poitsu. Yleensä en tämmösissä mainitse mitään mun "ihastuksia,poikaystäviä jne.", mutta tää on niin erilainen kun muut. Ainoo joka on saanut mut "pysyyn paikoillaan". Ainoo jota mä jaksan oikeasti ja haluan katsella. Enpä mainitse tän enempää, koska musta tuntuu että oon jo niin monessa edellisessä postauksessa ylistänyt sitä. :'D Vaikka tosiaan voisin ylistää vielä lisempää!  

Muistakaa ihmiset, että mulla on kuitenkin paljosti enemmän ihmisiä jotka merkitsee mulle paljon, mutta tässä nyt vaan käskettiin mainitsemaan 5. :-----( pusuja kaikilllllle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti