sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Don't look down or back

Day Eight: Three turn ons

1. Ei pelkää nolata itseänsä.
2. Pitää olla vähän salaperäinen niin mielenkiinto heräilee.
3.Saattaa mut kotio ja on herrasmies! 
Hei ihmiset, tää on ollut bueno päivä. Ensin tästä meinas tulla huono, mutta sitten kaikki kääntyi hyvin päin. Suunnitelmissa oli mennä ajamaan iskän kanssa ensimmäistä kertaa, niin eiköhän äiti ilmota, että meidän auto on taas rikki. Onneks se sitten saatiin korjattua ja päästiin ajelemaan. Pari kertaa meinas itku tulla, koska joku LEHMÄ ajo ihan kiinni perseessä. Olin lähes kesot pystyssä ja olisin hyvin voinu lähtee autosta ulos ja mennä potkimaan sitä. Saaaatnnnn. Hermot meni. Oli myös huvittavaa kun välillä lähin jostakin niin nyki niin saaaaatanasti :'D. Mut olin tosi yllättynyt kuinka osasinkin vaihtaa vaihteet niin helposti, vaikka olin luullut että se on koko homman vaikein juttu. Meinasin myös valuttaa pari kertaa auton toisen auton päälle. Muhahahah. Älkää hullut tulko mun perässä, jos haluatte autonne säilyvän ehjänä. Ajelin Hämeenlinnasta Parolaan ja takasin. Hyvin se meni, hihiu. Seuraavaa kertaa odotellessa. Muuta hyvää päivässä oli esim. maailman ihanin äiti värjäsi mun hiukset ja haki mulle kaupasta ruokaa.
Oon muuten kotiutunut Sirulle. Eilen olin täällä ensimmäisen yön ja olin ihan yxin. Laitoin oven kaikki mahdolliset lukot kiinni ja tarkistin kaapit ja sängynalusen! Ajattelin, että joku ammattirikollinen olis kumminkin päässyt jotenkin sisälle päivän aikana. Mut eihän täällä ketään ollut. Ja muutenkin eilinen päivä oli tylsä, makasin aamu kymmenestä sohvalla ja katoin telkkaa. Enkä liikkunut sohvalta ainakaan kymmeneen tuntiin. Kunnes sitten Gleen jälkeen Niko,Henkka ja Jani pelastivat iltani ja ottivat minut seuraansa!
Huomenna meen moikkaamaan pitkästä aikaa Kreettaa ja ehkäpä Emiliaa, pus! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti