lauantai 16. lokakuuta 2010

Crete ♥

MmmmAH. Välillä musta niin tuntuu, että oon syntynyt ihan väärään maahan ja haluan vaan muuttaa Kreetalle. Tosiaan olin juurikin 26.9-10.10 Kreetan Agia marinassa. Aika meni ihan liian nopeesti ja harmitti lähteä pois. Matkan aikana syötiin paljon hyvää ruokaaa mmnam ja tehtiin kaikkee kivaa. Käytiin vesipuistossa, pelattiin korttia, ilmakiekkoa ja jalkapalloa, uitiin, otettiin aurinkoa, juotiin, shoppailtiin, luettiin kirjaa, nukuttiin, kuvailtiin, täytettiin ristisanoja ja oltiin vaan. Osa kävi myös Fun train-ajelulla vuoristoissa. Meiän hotellilla kävi joka päivä semmonen ihana kisu, jonka Jermu ja Atte nimes Mauriksi. Kun me saavuttiin sinne se oli ihan pieni ja laiha kisu. Mutta kahden viikon aikana siitä kasvo ISO. Miksiköhän. Siellä oli todella hyvät säät, eli ihan älyttömän lämmin! Paitsi viimesinä päivinä satoi vettä ja ukkosteli. Meiän allasbaarin omistaja Mihail oli tosi mukava miäs! Ja kysyttiin siltä mulle ensikesäksi töitä. Saa nyt nähdä miten käy. Menin aina ihan lukkoon, kun se alko jutteleen mulle. Sen puheesta ei meinaan aina saanut selvää. Enkä kehdannut kokoaika toistaa "what, what, what"? Joten välillä vaan hymyilin ja esitin, että ymmärsin :'D. Matkan aikana mulle, Sirulle ja iskälle tuli ihan ihme numeroista puheluita. Tai no mulle tuli ihan suomalaisesta numerosta, mutta henkilö väitti ettei muka olisi soittanut mulle? Huohahaha. Eräänä iltana lähettiin Sirun kanssa kaupasta niin joku hercules tuli pyytään mun numeroa ja annoin sen, toki jätin yhden nollan pois. NNNo sen jälkeen mua hävetti ja pelotti, että nään sen jossakin. Mut näin sen onneks vaan kerran sen jälkeen ja sillon se mulkkas mua pa has ti. Meiän hotellin lähellä oli semmonen baari, Loufa. Oltiin siellä monena iltana kattelemassa jalkapalloa. Baarimikko oli semmonen puolipitkähiuksinen komee mies, joka näytti takaa Sergio Ramokselta :'D. Mutta sillä oli maailiman omituisin nauru........ nojooooooo, ehkä mä nyt siirryn kuviin! Meinaan jo tekstistä huomaa etten oikein jaksa keskittyä nyt tähän kirjottamiseen sillä Kreetalla tapahtu nii palijo kaikkee ettei jaksa edes kirjotella kaikkee tänne ja oli vaikee päättää mitä mainitsen.
Laitan joku päevä Maurista, eli siitä kisusta oman kuvaosion tänne muhaha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti