keskiviikko 3. marraskuuta 2010

FUUTUTUT

Rakas blogi, haluan avautua. Päivä meni hyvin tähän asti. Oltiin futuurimessuilla Verkatehtaalla ja vaikka sielä oli kaikkien mielestä kuolettavan tylsää, mä sain revittyä iloa kuitenkin aika monesta asiasta. Esim. kavereista joita en oo pitkään aikaan nähnyt tai tulee muuten vaan nähtyä harvoin. Ja sitten istuin Asiaa kannabiksesta-luennolla, jonka odotin valaisevan mua enemmän kyseisestä asiasta. Mutta jäbä kertoi vaan kaiken sen, minkä jo etukäteen tiesinkin. Esimerkiksi sen, että bongi on vesipiippu..... mjaha. Toinen luento kertoi nettiriippuvuudesta. Jonkin ihmeen takia kaikki sanoi samaa, että mun on pakko mennä sille luennolle. Mutta tiedoksenne, nettiriippuvuus ja netin ahkera käyttäminen on ERIASIA! Hurraa, en ole nettiholisti. Kesken luennon Antti ja Erkka yllätti mut saapumalla paikalle. Antti, meiän oikee nettiriippuvainen surffasi samaan aikaan facebookissa ja zoomaili mun peppua ja boobseja. HAHA. Busted Antti. No okei, vähän sun nolostumista laimentaakseni voin paljastaa, että se oli Erkan idea. Kaupunkiin olis ollut ehkä metri matkaa, mutta Lila ja ?Mikael? heitteli mut sinne silti, kiituuuuus! Hih. Ainiin söin jonkun yli-ison porkkanan kuorineen päivineen ja kotona mun ylähuuli turpos. Jonakin päivänä vielä pääsen hengestäni kun en osaa olla syömättä kiellettyjä ruokia. 
Nyt istuskelen kotona ja mietin pitäiskö mun kuoria perunat vai ei. Sain hirveen raivarin kun äiti käski mun mennä pistään niitten pyykit kuivuun. Siitähän se loukkaantuikin sitten ja alko semmonen mykkäkoulu. Joojoo, kyllä mä tiedän että pitäs vähän miettiä. Kyllähän se maksaa nyt mun vuokran kun asustelen Sirulla ja antaa ruokarahaa jne. Mut ei tarvii raivota mulle. Koska kuitenkin useimmiten oon kiltti ja teen sen mitä pyydetään. Mutta nyt on PASKA fiilis ja olo on kun maailman lihavimmalla norsulla. Ja sillon kun oon mielestäni lihava, mua ei tosiaan kiinnosta mikään. Että anteeksi vaan, jos kerran olen vihu ja paiskaan kassin lattialle. Tätä paskaa ei yhtään auta se, että mua stressaa se koulu niin paljon, että MOI. Huahhhhhh. Mua vähän jännittää, että mitä siitä tulee kun pitää muuttaa takasin kotio. Jotenkin paljon helpompi olla yksin, kun olla täällä. Vaikka mulla onkin välillä ikävä näitä. 
No kai se on pakko kuoria nyt voi vithun perunat ja sit vähän skypettää sirkun kaa ja sitten ajeleen iskän kanssa. 
moi t.surulline

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti