perjantai 12. marraskuuta 2010

"Kuplia puhalteleva tuplakersa ei kuulu tänne miesten maailmaan"

MORO. Ainaisen valituksen ja ruikutuksen sijaan voisin vihdoinkin kirjottaa tänne jotain positiivista. Vaikkakin oon edelleen sitä mieltä, että koulu on perseestä ja toi ei oo mun ala. Mut YEAHHHHH. Oon iha ilone.................. Nyt varsinkin kun sain katsottua Paavo Pesusieni- elokuvan loppuun. Voin kertoa, että mä rakastan Paavoo, pusipusi. Sit musta on kivaa ku hain koulun jälkeen kaupasta chocolatee ja aijjon vaan olla ja katella leffoja tänään. Huomenna meenkin sitten kaiffareiden kanssa vietteleen aikaa ja sunnuntaina on tittititiiiiiiiiii ISINPÄIVÄ. Ja mulla on paras iskä ♥. Ja vihdoin oon saanut tehtyä ja palautettua äikän korvaustehtävät. IIIIx sitte äiti tua mulle tänään rahka-ainexet ja teen rahkaa NAM. Eikä enään kauaa kun Siukku tulee Suamee, jeee! Mut parahinta on se, että yks muru saapuu vielä nopeempaa takas tänne TUPLAJEE! Mutta nyt teen jotain epäviisasta ja aloitan viikonlopunvieton, heippa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti