sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Barbra streisand uUUuUUuUUUU

Ja mä olen kotona taas. Ensivaikutelma kotiinpaluusta oli : ei moro, en ole enään tervetullut. Ja heti olin riitelemässä äitin kanssa. Ja mun kissa oli näköjään vallottanut mun huoneen. Ainakin sen karvoja oli joka puolella ja taas se mököilee mun sänkyssä. 
Aamulla meillä oli Annan kanssa suursiivous ja saatuamme kämpän puhtaaksi, roudattiin ihan sairaasti kamaa autoon ja lähettiin himppeen. Tosi haikeeta. Meni pari tuntia saada kamat paikalleen ja heitettyä tavaroita roskiin. Äiti oli ainakin laittanut mun seinälle jonkun aika ihanan joulupukin roikkumaan, joka luultavasti lentää piakkoin johkin piiloon siitä............... Ja oon sitä mieltä, että mun huone kaipaa jotakin, mutta en tiedä mitä. Ei oo kovin kodikas. EI KU HEI, kyl mä tiijjän, no TELEVISION. Ilman sitä mun huone on ihan tyhjä. Mutta kun sen saan niin eiköhän elämä ala luistamaan ja huone tuntuu taas hyvältä. Ja äiti vois tulla hakeen ruuvit ja muut roinat pois täältä ennenkun hermoilen tosissani. Äsken tulin harkoista, missä en tehnyt melkeinpä mitään. Muut otteli alkulämpöö ja muuta niin mä makasin nurmikolla ja silittelin mun kipeetä masua. Sitten siirryin katsomoon makoileen six aikaa kunnes otin itteeni niskasta ja menin mukaan juttuihin. Lopulta alettiin pelaamaan niin näin kun Juuli ja Jani käppäili juoksuradalla minuu kohti ni menin ihan sekasin!!1 Harkkojen jälkeen ne heitti mut ton ylipitkän matkan kotio.... Ok matkaa on ehkä joku 100m, jos sitäkään. Tänkiu. 

Eilen taas vaihteeksi mökötin kotona, kunnes Jani ja Juuli päätti hakee mut ja lähdettiin kiusaan yhtä nimeltämainitsematonta........ Oikeesti, en tiedä ketään kuka puhuu niin paljon likasia juttuja ja on ärsyttävä ja niin typerä. Ei pahalla. Tai no ennemmin pahalla kun hyvällä. :'D HUAH! Ajeltiin siinä jonkin aikaa, kunnes hyppäilin Johnun kyytiin ja ihan paineissa pistelin menemään kun en tuntenut autosta muita kun Johnun ja Juuson. Jääkarhu sit heitti mut takas Janin kyytiin ja lähdettiin Linnatuuleen ostaan noille HAMPAAT???? Jjoo. Tultiin sitten takas kaupunkiin ja mäkkärin kautta RENKOO yllättään Henksu. Sielä se ihmetteli kun soitin pihasta sille "Hei onko teiän ikkunassa kynttelikköö, minkä värinen, entä verhot, millanen muotoilu"? Sitten se tuli ikkunaan ja bongas meiät. Keskeytettiin sen elokuvankatselu ja lähettiin kuunteleen joululauluja.... Mutta sitten TAAS minä luovutin ja halusin kotiin nukkuun. Nukuinkin koko matkan rengosta hämptoniin. 

Iiiiix AATELKAA sirpaleleeeeee ja hermione tulee ihan pian! OMGOMGOMG!!!1 Ja tule jo ensiviikonloppu ja haluun jo nähdä dodon ja ja ja ja ja ja ja hyi vitu huamena kouluun BUU. Ja huamena myös bailandoooooo eli wanhoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti