lauantai 18. joulukuuta 2010

Don't mind tellin' you baby, she says he's my boy

MOIKKKK! 
Eilen taas kun olin tanssahtelemassa Parolassa, niin mietin taas kuinka yläaste olikaan parahinta aikaa. Oli parhaat kaverit ja kaikki oli niin ihania. Illalla mun piti mennä katteleen skeittilehvaa, mut yks sitten meni ja feidas mut ja jos sä luet tätä, niin oon sulle ihan vithuun vihanen kun et ees vaivautunu sanoon mitään. No taas jälleen Juuli ja Jani pelasti mut. Kun avasin auton oven, olin vähällä saada sydänkohtauksen, koska siinä istui maailman isoin valkonen NALLE?????? Jolla tietenkin oli vyö kiinni ja minä kiltisti istahdin sen viereen. Hetken driftailun jälkeen haettiin Henkka ja mentiin pursuileen. Sielä tapasin pitkästä aikaa ihanan velipuoleni. Meno oli hurjaa, vauhdikasta ja mukavaa. Pojat yllätti mut ja Juulin hianoilla hammasharjoilla, joista seurasi paljon ajatuksia ja mietiskelyä "minne meni pinkki, kuka sen vei vai menikö se itse".................... Lopulta päädyin miähistä parhaimman seuraan ja jäädyttiin yhdessä lumisateessa. Mutta oli se taas sen arvoista. Sen jälkeen palasin taas noitten seuraan ja mentiin vaan hengaileen Hämeenkaaren taakse, sammutettiin auto, kuunneltiin spaissareita ja levättiin. Mä TAAS luavutin ja halusin kotiin nukkumaan, mut siinä meni ehkä tunti ennen kun mut suostuttiin heitteleen kotiin. Pihassa mietin jäikö multa autoon jotain, mut Juuli vaan veti oven kiinni ja jäin seisoon pitkäks aikaa paikalleni ja katoin kun auto vaan häipyi näkyvistä :-------------( Sitten meikä vaan nukahti samantien ja heräsinkin vasta puoli YX! Pitkään aikaan oo nukkunu niin pitkään awwww. Kaikki oli vaan kadonnu kotoo, paitsi Jermu joka repikin mun oven auki ja laitto valot päälle ja huusi että "SIRU ON KOITTANU SOITTAA SULLE!!1" Noh minähän painelin suihkuun ja sen jälkeen äiti toi mulle tididididididi TELKKARIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Mun huane on taas oma kotoinen ihana huane. Nyt siis menenkin katsomaan sitä enkä hievahda siitä mihinkään ikinä. 
Ps. Noi korvixet ja kengät Siukku toi mulle epsaniasta. ja arvakkaa mitä, no.......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti