sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Heitetäänkö pari lennokkia

HuaHAHAH, heräsin sitten yöllä neljän aikoihin ja olin varma, että kohta menee ikkunat paskax ja katto lentelee paikoiltaan. Oli pakko kurkata ulos ja en tosiaan nähnyt mitään muuta kun valkosta, valkosta ja valkosta. Kaiken tän jälkeen kun nukahdin uudestaan, näin tosi outoo unta. Tai eihän se ollut mitään verrattuna toissayön uneen kun Finnairin lentokone yritti väkisin pudota mun,Sirun ja äitin päälle.................. Mutta viimeyönä mua yritettiin ampua semmosella ihme sähköaseella. Lopulta onnistuin hienosti ampumaan suoraan mun kaveria. Tein myös tosi hienoja karate iskuja vihollisia vastaan ja mulla oli kummipoika????????  

Perjantaina heitettiin Janin ja Henkan kanssa Johnu ja Pauli Tanpereelle. Matka sinne oli pitkä ja tuskainen. Koska Johnu laitto soitonsiirtoja mulle. Ja mä muka olin kokoajan ihan hermona ja hiljaa. Joo okei olin mä vähän. Mutta yleensä automatkoilla OLEN HILJAA JA KATON MAISEMIA. Oli ne maisemat sitten monipuolisia tai pelkkää metsää niin minä katselen. Älkää siis häiritkö. Jäätiin sitten pyörimään vaihteenvuoksi Tampereen keskustaan. ABC piti sisällään pelkkiä miehiä mun lisäksi ja se oli ällöttävää :''D. Sieltä sitten halusin suoraan kotio nukkuileen. 
Eilen lähdettiin samaisten poitsujen + Niko Ideparkkiin. Mä en tosiaan löytänyt mitään muuta kun housut ja levyn. Housutkin oli vähän niin ja näin. Kerittiin hienosti takas Hämptoniin niin, että näin Putouksen hihiu. Ja sitten ilta menikin murpan kanssa elokuvaa katsellessa. Kunnes mä luovutin....... >:(  

Ja mun olo nyt on: Haluan kesän ÄK-KI-Ä ja haluun muuttaa Intiaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti