tiistai 8. maaliskuuta 2011

uu mitäs tässä yann tierseniä kuunnellen

Noniin, mähän sanoin. Tää ilta menee stressatessa HUOMISEN uutta hammaslääkäriaikaa. Sen lisäksi huomenna pitäis mennä taas harjotteleen teoriakoetta varten. Aattelin vetää ekalla kerralla läpi, mutta se jää nähtäväksi. 
Tänään nukuin satatuntia päiväunia ja se oli iha-naa. Ja NYT mulle tuli jotenkin tosi hyvä mieli vaikka mun mielessä pyöriikin toi motherfuckingleeeegohoitola. Ei mulla edes ole teille mitään asiaa, mutta tää on joku pakko, pakko kirjottaa! Mietiskelin että millon on seuraava loma ja tulin tulokseen: pääsiäisloma? Joka kestää ehkä kaks päivää ja se on vasta ?huhtikuussa?. Mutta asia mikä lohduttaa on se, että kesälomaan ei oo enään kauaa. Ja HEI, mulla on tosiaan ensviikolla syntymäpäivä? Vielä hetki sitten seisoskelin Sirun kämpän edessä Apsin ja Tonin kanssa mietiskellen, että "jee enään kolme kuukautta niin synttärit"! Niin säälittävältä kun kuulostaakin, niin en tosiaan oo suunnitellut juhlivani niitä mitenkään. Joten ehdotuksia otetaan vastaan. Kunpa saisin ainakin miljoona rahaa niin voisin ostaa vaatekaupat tyhjiks, Vanssin yhet kenkulit(joita olen himoinnut vuodesta kun synnyin). JOOOOO mitä mä haaveilen, kaikki coinssit sun muut mitä syliin ropisee on pakko säästää! OMG. Nyt meen miätiskeleen miten selviän hammaslääkäristä ja patoan vihoja koulua kohtaan. HYVÄÄ YÖTÄ (oi melkein unohtu, säätänän hyvää naistenpäivää(iltaa) HEHHHHH) ja lisäksi hyvää laIskiaispullatiistaipäivää. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti