tiistai 28. kesäkuuta 2011

oh my mikä päivä

Tänään tuli siivottua 8 tuntia eri kämppiä, hyi. Ja näytän ihan perseeltä, kiitos jonkinmoisen allergian. Aamulla vaan heräsin tän näkösenä................
Mut ei se mitään, ei se mitään.  

Mä oon vähän kahen vaiheilla. Oon katsokaas keksinyt tavan jolla joko minä tai mun läheiset rikastuu joskus. En vielä osaa päättää. Jos haluun et juttu menee onnellisesti niin mä rikastun. Mut jos haluunkin et se menee tosi dramaattisesti, ni läheiset on vithun rikkaita. Mut en voi kertoo enempää, ettei kukaan pölkkypääpersereikä vie mun ideaa!!!!!!!!!1 

Mut musta tuntuu, et musta ei tule ikinä mummoo. Siis vanhusta. Ei. en halua. Onhan ne ihan ok. Jotkut. Ne vaan ei oikein kykene tekeen mitään. Ei edes siivoomaan(jos musta sit kuitenki tulee granny, ni kyl mä pidän yllä siistii huushollii, en anna sen haista pahalle ja olla likane). Toki siis voi olla olemassa myös supermummeleita jotka pystyy mihin vaan, se on sitten nastaa. Mut mä en halua, että alan voimaan huonosti ja mun talon kaapit ja pöydät notkuu lääkkeistä,voiteista ja kaikesta kummallisesta. En haluu tyypillistä vanhuksen kotia vaan aion olla cool ja mulla on niin pähee talo.  

Mut hei meen miettiin kaikkee muuta järkevää ja oottelen että herrakalamiesmieheni tulee pyydystämästä fisuja!! moika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti