perjantai 16. syyskuuta 2011

Mä otan iisisti aina ku vaa pygeeeee!

Ohoi. Tänään kävin vaihteeks kiertämässä h&m:äääääää! Enkä löytänyt yhtään mitään, ylläri. Paitsi nyt sen tein, ostin korun jota oon käynyt jo monesti katsomassa ja miettimässä YYYY viittinx ostaa(oli turhan kallis minun makuun) mutta ostin kuin ostinkin. Sieltä siirryin Suomalaiseen kirjakauppaan, missä oon käynyt viimeksi ehkäpä ala-asteella? Ja sieltä lähti mukaan luonnoskirjaa, värikynejä ja kumi!!1 HURRRRJAAA! Nyt alkaa mun taidekausi. Joka kestää luultavammin vain tämän päivän......... Uuuuu kierrellessäni sateista hämeenlinnan keskustaa kohtasin ainakin kaksi ihan mahtavaa pientä koiranpentua. Toinen oli niiiiiin pieni,valkonen ja pörröinen pallero. Yh, minäkin haluan :-----( 
Mutta nyt takaisin todellisuuteen, täytyy mennä heitteleen astiat koneesta ja syämään! Moika! 

Ja hei, ihan oikeasti pahoittelen kuvien laatua. Toisaalta, eipä se mua kiinnosta MUHAHA! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti