keskiviikko 14. syyskuuta 2011

hiuksia,hiuksia

Voi luoja, kuuntelen movetronia(ei kenenkään maa, ei kenenkäää ä äääään!!!!hahahaha työnsin sormeni santaan..............) ja suunnittelen tekeväni TÄHÄN postauksen mun hiuksista. Ja ajatus lähti siitä, että oon kohdannut semmosen jo niin monessa blogissa. Mut arvatkaapa mitä? Mäpä olen niin tylsä, että mulla on melekee aina ollu sama tukka, haha! Mitä sit? Minä pidän. 
Mutta hei näitten vuosilukuja en sitten tarkalleen muista, mutta whåtevaaaaaaa!

No seiskalla ainakin ehti olla jos jonkin näköistä tukkaa, hyi.(2007?)
Kasilla sen sijaan hiukset alko kasvaan nopeesti ja olin, että JEE.(2008?)
Ysillä hiuXet oli jo kaukana seiskaluokan kamaluuksista ja olin onnellinen. (2009?)
Tän jälkeen mulla ei ole mitään hajua milloin on ollut mikäkin hius!!!!1 
ja nnnnnoin, se on valmis! 
Oli niin suuri vaiva tässä(piti ladata muokkausohjelmakin ja nyt mun kone kulkee hitaaaaasti), että täytyy syyä jukurttipähkinöitä, moik!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti