keskiviikko 12. lokakuuta 2011

oon ystävä mustelmien!!!!1.......

Ja otsikko kertoo, mikä on soinut mun päässäni koko päivän. Hyi helekkkkkari, ajoin tänään nopeempaa kun mikään tai kukaan kouluun fillarilla ja perille saavuttuani huomasin jalkojeni olevan jäykät kylmyydestä ja korvat oli niin jäässä, että pään jokaista kohtaa särki niin isosti! Koulussa oli perusBOOOORING meininki ja joka kerta vessassa vierailtuani huomasin kuinka silmänaluset, kulmakarvat,ripset ja ............nenäkarvat oli valkoisessa hiontapölyssä. Huomenna tylsistyttävän huonekalujen hiomisen ja maalaamisen sijaan lähdetään Helzinkin suuntaan Väri- ja pintamessuille. Sen jälkeen kotona hieman ankaraa siivousta ja luultavasti päiväunta. 

Tänään piti mennä ensimmäistä kertaa salille, mutta mitä kävikään, mie skippasin sen. Sen kuitenkin korvasi mun aamuinen pyörälenkki kouluun ja koulusta kotiin. Ja ennen salkkareita fillaroin äiteelle niiiiiin lujaa ja siivosin siellä, nyt siis oon kahtakybää rikkaanpi, hyvä minä hurraa! Piti jopa pyöräillä takasin, mutta se homma sitten pissi kun alkoi satamaan kaatamalla, joten Siru ja Hermo lähti mua kuljettamaan kotsaan. Nyt mä tässä istuskelen, kotona, koneella, yksin.............. Tää on just tämmöstä peruskeskiviikko iltaa. Istun yksin koneella ja mietin mitä söisin. Kohta vähän surffailen muilla sivuilla ja saatan istahtaa sohvalle kera suolakeksien tai ehkäpä tänään ostamieni candy king- karkkien. Jotka tosiaan ostinkin juuri tätä yksinäistä iltaa varten..... No mutta tässä päivässä oli erittäin mukavaa esim. se, kun hain postista kenkulit! Joita olenkin jo tovin odotellut, siis odottelin niitä jo ennen kun ehdin tilatakkaan. Aina hengailin sivuilla ja meinasin tilata, mutta nyt vasta viikko sitten raaskin tilata. Nyt tarvittaisiin vielä talvitakki ja kaikki ois hyvin. Tai hei, jos jollain on ylimääräsiä pilkkihaalareita niin soitelkaa mulle, talvesta tulee kuulemani mukaan JÄÄKYLMÄ :(((((((( a-pu-a, kovilla pakkasilla minunlaiseni palelija ei pärjää!  

Mun täytyisi nyt lähteä suihkuun, oli kiva jutella!!!1 HEIJJJSSAN. 

Ps. OUMAIKAAAD, ehdin jo jossain postauksessa hehkuttaa kuinka ostin uuden ristisormuksen edellisen hajonneen tilalle, ja kun ensimmäisen kerran olin tota sormeeni laittamassa, niin heti napsahti irti!!!1 Huoh, enää ei jeesuskamaa.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti