tiistai 15. marraskuuta 2011

It's so FLUFFY!!1

Kääk. Tällä viikolla on taas sattunut ja tapahtunut. Vaikka hä, nyt on vasta tiistai? 
Oon saanut yhdisteltyä hölmöjä juttuja liittymään toisiinsa, tiedättehän jeejee maailma on pieni paikka plaaplaa. Sain myöskin eilen palautettua mun lattioiden pintakäsittelyyn liittyvät etätehtävät ja oon aikalailla vithun helpottunut. Wuhuu! Koulussakin tapahtuu kummia, joiltain katoilee kaapista tavaroita ja käy roistoja, melko spookya, mutta tuo jännitystä elämään. Ja tylsyyden peittoamiseksi on kiva koittaa selvittää kuka on tämä rosvo, eiköhän se kovalla aivotyöllä selviä vaikka asiahan ei minulle kuulu! 
Koska odotan erittäin innolla ja rakkaudella joulua, meen huomenna etsimään äitiltä vähän jouluvaloja ja sen sellaisia. Ärzyttää kun koti ei oo (vielä) yhtään jouluinen. Ja sitten äiti harjottelee mulla vähän akupunktioo, ai vitaliiiis. Ei yhtään houkuta. JOO houkutukseen liittyen, kertokaa mistä löydän kivan talvitakin? Öö en mistään. Ja on niin kylymä, että itkettää.  
Ennen viikonloppua pitäis värjätä tukka TAAS, jotenkin toi tyvikasvu pukkaa esiin ihan liian nopeaa, mutta hiukset ei pitene millimetriäkään, buu. Pitäisi myöskin mennä lävistäjälle, mutta säätänä. AUTTAKEE, en osaa päättää otanko smileyn vai medusan? Smiley mulla on ennen ollutkin, enkä yhtään muista miks otin sen aikoinaan pois. Medusaa oon jo monta vuotta himotellut ja aatellut, et JES ku oon isotyttö ni otan. Mut nyt iski paniikki ja mitä jos se pilaa mun nassun! Jääkö siitä pitkäks aikaa sitten kauhee jälki naamaan kun sen ottaa pois? NJHAAAAHAHAH. Tiijjä sitä sitten, pitää mennä vähän kyselemään. 
 
 Kohta joudun ottamaan molemmat kun päätös on niin hankala.
Nyt haen peiton ja meen sohvalle nököttelee. MOIKA!

1 kommentti:

  1. sulle sopis kyllä medusa varmaa ihan älyhyvin! se vois olla siisti :-)

    VastaaPoista