tiistai 17. tammikuuta 2012

tylsä tiistai.......

Mä en kestä tätä mun kamalaa vainoilua. Viime yönä kello 02:20 heräsin siihen kun vessasta kuuluu paperirullatelineen kolinaa. Se kuulosti niiiiiiiiiiin siltä, kun joku olis ollut meidän vessassa ja vetänyt viimeiset paperit rullasta nopeeta niin, että se alkaa koliseen seinää vasten. En todellakaan tiedä, kuuluko se oikeesti vessasta vai unesta josta olin juurikin heräämässä. Sen jälkeen jäin kuitenkin niin hirveeseen paniikkiin, että en olis halunnut enään nukahtaa ja pelästyin pienimpiäkin ääniä. Vedin vaan peiton pään päälle ja koitin nukahtaa. Mä en jaksa kokoaika pelätä ja olla paniikissa, huoh. :'D säälittävää. 
Muuten, kävin hakemassa sittenkin sen pleikkaripelin josta jo aiemmin täällä mainitsin. Siellä se odotti minua jemmassa tiskin alla. Olin jo pari kertaa koittanut pelata sitä, mutta en tajunnut yhtään mitään. Kunnes Jomppe eilen päätti valaista minua ja nyt peli tuntuu sujuvan kuin rasVattttu!!11 helemee. 
Ps. Tänään mun ihku sininen pipo sai vihdoin ansaitsemaansa huomiota!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti