perjantai 11. toukokuuta 2012

Paikallinen kera äidin??? jep

MOI. Kello on 00:44. On perjantaina ja lauantain välinen yö ja minä saavuin juurikin paikallisesta pubista. WHAT? Joo o. Siellähän minä kuuntelin kaikenmaailman PALLONHEITTÄJIEN juttuja hahahaahahaha :D. Äiti ja Mika mut sinne kutsui joten mikä ettei. Mä en kai koskaan äitin kanssa liikkuessa voi välttyä näiltä kommenteilta "Onks toi sun sisko"?, "Te ootte ihan samannäköisiä". Tai muilta samantapaisilta. Mua alkoi kuitenkin väsyttämään eikä toi paikka ollut ihan mun juttu mikä nyt oli jo alkuunsakin ihan selvää. Tulin siis kotiin. Äiti tuli pihalle katteleen kun juoksin tien yli himppeen, joo matkaa oli säkällä 20 metriä...... Ja pihalla oli aivan järkyttävä kaatosade. Mä tietenkin idioottina juoksin tossa pimeydessä melkeinpä polvenkorkuiseen tai noh syvyiseen lätäkköön. Ja olin muutenkin litimärkä kun sisälle pääsin. Ajattelin vain tulla kertomaan, että mulla on ollut erittäin mukava päivä. Kaikkien erilaisten ihanuuksien kanssa. Puspus. Yök, huomenna on aikainen herätys ja mua ei huvittais kauheesti herätä. Muuta kun vasta sitten illemmalla kun puuhaillaan Larpan kanssa kaikkee kivaa! hihi. SIIJuuU!
Ja tässä on kaatosateen jälkeiset fiilikset....... 
UNIA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti