sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Sunnuntai-iltana Diktaattoria ja olusia




Joo käytiin Sirun ja Herkon kanssa kattelemassa toi ihan huippuleffa. Osui ja upposi, ainakin minuun! :'D
Suosittelen siis teillekkin! 

Mikä häpeän tunne kun aurinkolasit jätti mulle melkoiset yk-meiningit......... kiitos. 

Sen jälkeen Hermon kanssa vaihdettiin fillareita ja sainkin nyt ajoon paljosti paremman tsygän kun mitä mulla aikaisemmin oli. Sitä edellistä ei voi edes sanoa pyöräksi vaan pikemminkin laivaksi. Ainoo huano juttu siinä tällähetkellä on se, että satula on Herkon jäljiltä jossain tuola taivaanrajassa asti. Huomenna töiden jälkeen ajelen niille niin palautetaan satula sitten maantasalle :). Ja voin onnellisesti jatkaa fillarointia suuntaan sun toiseen. Mentiin Birgeriin oluselle leffan jälkeen ja katsottiin peli loppuun. Muut katsoi, mä luin lehteä. Koska mun sokeat silmäni eivät näe metriä pidemmälle selkeästi. Mut hei mun pitää aamulla nousta aikaisin työharjoitteluhommeleihin, joten nähkäämme kaikki oikein ihania unia! :----) Hellurei ja hellät tunteet. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti