perjantai 22. kesäkuuta 2012

Hyvää huomenta!

Mä olisin nukkunut pitempäänkin ihan keposasti, mutta puhelin tärisi niskan alla jokaisesta Facebook-ilmoituksesta ja samantien äiti soitti, "Ohoh nukuiksä vielä, kerkeekkö yhen jälkeen värjään mun hiukset"? En ymmärrä miks Siru ja äiti soittaa aina mulle, että tuu värjään vaikka asuvat ihan vierekkäin :D. Toi hiusten värjääminen ei muutenkaan ole mitään mun lempi puuhaa. 

Mulla sattuu olemaan nyt niin tylsää, että päätin tulla tänne vielä kirjoittelemaan ennen juhannuksen viettoon lähtemistä. Vaikka ei pitänyt. 
Mua jännittää niin hirvittävästi, koska sielä mökillä ei ole sähköjä. Ja illalla kun ajattelin asiaa, tulin siihen tulokseen, että sielä on ulkohuussi? O_O En osaa edes sanoin kuvailla kuinka kamalasti kauhistuin. 
Eihän siinä nyt muuten mitään, mutta kun mä pelkään KAIKKIA ötököitä tasapuolisesti. Oivoi. 

Nyt mä petaan pedin, lakkaan kynnet oikein juhannuksen kunniaksi värikkäiksi, pakkaan tavaroita, lähden värjäämään ne äiteen hiukset ja palaan kotiin suihkuun ja lähden huitelemaan kohti erämaa......mökkiä! 
Heissun :) 
Ja hei Kreetalle mulla on kova ikävä :( buu. I wanna go home. 

Ps. IIIIHHIHI Paavo-palapeli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti