tiistai 26. kesäkuuta 2012

Pian koittaa taas Summer up!

Anteeksi, että oon tällänen laiskiainen. En kerkee tekemään mitään, koska aamuvuoron jälkeen oon niin väsynyt ja haluan vaan hengailla kotona. Olen tylsimys. Mutta minkäs sille mahdat! Perjantaille ja lauantaille on onneksi paljon suunnitelmia joten toivotaan, että säät suosii.
Ensi viikolla vaan raadan töitä niinkun teen tämän loppuviikonkin, mutta sitten 6.7. hyppään bussiin ja otan suunnaksi LAHTIhoodsit. Sinne meen moikkaileen Sonjaa ja Hilmaa. Aikeinamme mennä Summer uppiin kuuntelemaan kiwoja esiintyjiä! 
Kaksi vuotta sitten oltiin samalla porukkalla samaisilla festareilla, mutta nyt puuttuu Susku! ja Sofi? Sillon oli kyllä niin mukavata vaikkakin olin vielä alaikäinen. Viime kesänäkin tuli siellä kävästyä, mutta eipä ollut kummoista. Suorastaan niin törkeen surkeet ja haikeet muistot on niistä päivistä. Toivottavasti nyt on kivaa! :)  Tulkaahan tekin! 
Aivan hirvittävä kuva, mutta joo tämä oli tää Mikael Gabriel kerta! IHANA :D. 
Tästä pääset sen kertaisen Summer up-postauksen pariin! 
Nyt alan makoilemaan ja meinaan ottaa pienoiset päikkärit (ylläri). Palaillaan kun Jermu tuo mun kameran takaisin ja oon keksinyt jotain vähän fiksumaa asiaa! HEIPPA.

2 kommenttia: