lauantai 11. elokuuta 2012

Elomessuja ja Linna Cruisingia

Tänään on ollut vaikka mitä menoa ja meininkiä, mutta häpeäkseni aion nyt paljastaa, että NYT istun himassa ja kello on puoli kaksi. Mä olen selvinpäin enkä ole missään baarissa oleillut koko iltana. Vaikka olis ollut vaikka minkälaista vaihtoehtoa. 
Tosiaan kahden aikaan päästiin Sirun kanssa lähtemään Elomessuille, jotka oli kuitenkin melko mälsät. Ei ollut sitten yhtään mitään kiinnostavaa. Paitsi tietty ne muikut ja MANSIKAT. Siis joo, me kaksi mansikka-allergista nähtiin joku maan mainion koju! Siinä oli tarjolla kuorrutettuja mansikoita, banaaneja ja omenoita. NAM. Ne oli niin super herkullisen näköisiä! Hetki siinä kuolattiin ja päätettiinkin ottaa puoliksi yksi suklaalla kuorrutettu mansikkavarras. Kuolaan sitä vieläkin ja musta tuntuu, että mun on huomenna haettava vielä toinen samanlainen......... slurps. 
Katsastettuamme Elomessut, Siru heitti mut Satulinnalle Linna Cruisinkeihin. Jos joku ei tiennyt niin se on semmonen kiva tapahtuma, minne kerääntyy ihan älyttömästi jenkkiautoja ja jossain vaiheessa ne kaikki lähtee letkassa kiertämään lenkkiä. Ale nappas mut oman autonsa etupenkille ja hyviä juttuja riitti koko rinksan ajan. "Ampiainen autossa"-operaatio tapahtui muutamaan otteeseen. Silloin kaikki lähti kipittään autosta niin lujaa kuin mahdollista. 
Mä toimin tänään kuitenkin äitille kuskina ja loppuillasta mulla nousi maailman pisin piiiiippeli otsalle kun mun pitikin vielä lähtee hakemaan noi pois iltameiningeistä. Raivosin kun kaikki känniset jalankulkijat hyppi auton eteen eikä kukaan todellakaan katsonut tuleeko autoja............ Ja olin jo menossa eteenpäin niin joku mimmi hyppää eteen ja perässä tulee hirveä letka. Ja mä tietenkin raivoissani soitin torvea,  eikä kukaan pistänyt perseeseensä vauhtia. Jääkää sitten auton alle :). Opetelkaa nyt edes pistämään jalkaa toisen eteen niin kaikilla on hyvä mieli! 
Taas mä luovutan ja rupeen nukkumaan. Hyvää yötä.
 sydämellä

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kivoja kuvia ! Millä ohjelmalla sä muokkaat noita ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) suurimman osan muokkailen tolla picasa 3, mut jotkut jasc paint shop pro 9!

      Poista