sunnuntai 19. elokuuta 2012

Ja nyt nameja naamariin

Mulla ei ole kuvia eiliseltä, koska jätin kameran kotiin. Mikä oli ehkä paras idea ikinä. 
Mutta me tosiaan juhlittiin eilen Kreetan läksiäisiä Apparalla ja porukkaa tulikin melko paljon. Ja meillä oli ihan mahtavaa, ihanaa, kivaa. Kaikki rakkahimmat sielä pyörimässä. Kengät, housut ja kaikki täynnä hiekkaa, mutta ei annettu senkään häiritä. Voi pojat miten mulla tulee sitä typyä ikävä :(. 
Emilian paras lohkaisu eilen, "Mä otin eilisen vapaaksi, että pääsin tänään juomaan".... :'D Ja kenelläkään ei ollut korkkiruuvia, joten Emilian juominen venyi ja venyi kunnes Aliisa pyrähti paikalle ja pelasti illan. Kun Emilian katse herpaantui, hautasin sen viinipullon hiekkaan ja siinä se sai hetken sitä etsiä. Siinä tuli pieni kissatappelu ja saatiin yleisö hurraamaan. Hihi. Ilta oli kaikinpuolin loistokas ja ihana. Vaikka mä lähdinkin himaan siinä vaiheessa kun muut meni baareihin. 
Haha,  ja tää kuva otettiin kun päästiin yläasteelta, wuhuiii! 
Tänään heräsin naamallani ihanat ihottumat. Koskahan oppisin suhtautumaan siihen vähän erilailla. Meinaan tää alkaa oleen jo tuttu juttu ja tää ei tule koskaan loppumaan. Aina mun naama yllättää mut ja oon yhtä kauhuissani kuin aina ennenkin. Shit. Käytiin Sirun kanssa kirpparilla ja kaupassa pyörähtämässä ja nyt aion viettää loppuillan kotona syöden nameja. Koska tänään on karkkipäivä. Nih. Hyvää sunnuntaita teillekkin. Arvatkaa ketä kiinnostaa mennä huomenna töihin? :) Not me. 

1 kommentti:

  1. HAA mikä yhteiskuva meistä!! :--D ja minullekin tulee sua ikävä

    VastaaPoista