sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Gigedigigedigigedi

MOIKA. Eh, äsken kuulin, että mulla on töitä seuraavan kerran vasta keskiviikkona. BUU, tarvin rahaa! 
Eilinen oli yhtä jahkailemista ja olin lähellä saada makuuhaavan kun en noussut sohvalta lähes neljään tuntiin. Puhelin kävi kuumana kokoajan ja tekemistä olisi ollut liikaa. Päädyin sitten olemaan kotona koko illan, koska ei osattu päättää minne mennä. Vaakunaan maksoi kolmisenkymppiä sisälle mikä on mun rahapussukalle ihan liikaa. Suistolle en kehdannut lähteä enään toistamiseen joraamaan selvinpäin. Hanni / EIIIII hävetkää te ystäväni jotka sinne menitte................... Hyvin se ilta kului himassakin. 
Nyt istuskelen äidin uudella sohvalla, joka tuoksuu ihan mielettömän hyvälle, puulle meinaan. En tiedä miksi, mutta se on paras tuoksu maailmassa! :D aiiiiivan ihana. Ja naureskelen perjantaiselle tötterötukka miehelle, jolla oli järkyttävät pulisongit. Se istui mun ja Emilian viereen ja kysyi, "Mitäs te muuten täällä teette, eikö teidän pitäis olla jossain Big Brotherissa"? Sen siivittämänä tehtiin lupaus hakea ensi kaudella taloon ja mies lupasi tehdä poikkeuksen ja katsoa varmuuden vuoksi Big Brotherin seuraavan kauden. Buhahahahaha.......... 
IIiiiiiih tänään muuten loppui viimeisetkin antibiootit ja oon onnellinen, koska mun ei tarvi ajatella niitä ällötyksiä enään vähään aikaan. Wuhuu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti