perjantai 5. lokakuuta 2012

Eilisen nimpparisankari kipeänä eteenpäin porskuttaa

Niin masentavaa kuin se onkaan, tämä täällä on taas kipeä. Mä vaan toivon sormet ristissä, että ei tuu samaa tautia kun viimeksi. Koska sit sanon, että voi morjens. Surullisinta on se, että tänään Stig esiintyy Sirkuksessa ja mun on pakko päästä sinne. Mutta saa nähdä antaako kunto ja terveys periksi. 
Eilen mulla oli niin rankka työpäivä. Nauratti ihan kamalasti ja samaan aikaan sattui niin hirveästi. Huvittavinta oli se kun Saaran kanssa juteltiin ihmisestä nimeltä X ja sopivasti samaan aikaan jouduin juoksemaan vessaan, koska olin lähellä oksentaa. Onneksi Siru haki mut kotiin, koska kävellen en olis jaksanut metriäkään. 
Eilen tosiaan oli Saikkelin nimpparit ja mua edelleenkin huvittaa se, että myös Franssilla on samana päivänä. Siukku kiikutti mulle vielä illalla kivan yllärin. Kassissa oli Daimrakeita ja Promarker tusseja, JEE! :)))
En oo itse raaskinut noita vielä ostaa, joten tää oli ihan mahtava ylläri :--) 
Nyt koitan vähän lepäillä ja syön Mynthoneita niin, että napa paukkuu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti