torstai 11. lokakuuta 2012

Uneksin Stigistä

Oli nyt pakko tulla jakamaan mun ihana viimeöinen uni. Sen sijaan, että olisin nähnyt unta Ruudolfista, näin rakkausunta Stigistä. Näissä unissa on aina yhteistä se, että noi rakastuu muhun, mutta molemmilla on kuitenkin jo omat naisensa. Tässäkin unessa Stig olis halunnut lähteä kovasti mun mukaani ja istuttiin Stadissa jonkun hikisen kerrostalon ulkorapulla mököttämässä. Stig pysyi kuitenkin uskollisena vaimokkeellensa ja minun sydän musertui. Se tosin raastoi myös Stigin sydäntä, mutta minä arvostin sitä. 
Kelatkaa, ei Ruudolf eikä Stig, kumpikaan rakastu minuun edes unissani. Kuinka suruisa voi tämä maailma olla? Hahahahaha, eikä se uni ollut semmonen "jaa missä pitkälettinen adduntuulitakkiin pukeutunut rumajätkät on jossain minne se ei kuulu (saa arvata missä)". Koska tää oli oikeesti tosi herkkäuni, yhyy. 
Mä lähden nyt Ideaparkkiin shoppailemaan, se auttaa sydänsuruihin. 
:-----------D Älkääkä nyt ottako tosissanne, mä satun olemaan toivoton romantikko ja kohteet on aika saavuttamattomat. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti