tiistai 23. lokakuuta 2012

Vähäiset Willan ostokset

Pahoittelen tätä jatkuvaa hiljaiseloa. Mä olen TAAS kipeä. Oon ollut jo pari päivää kuumeessa ja tänään iski järkyttävä kurkkukipu. Mitään ei voi syödä ja juominenkin polttelee. Joten tekee mieli vaan nukkua.........
Tosiaan sunnuntaina lähettiin Hyvinkäälle uuteen kauppakeskus Willaan. Ihan mukava paikka, mutta en tiedä. Oli taas liikaa jengiä mun makuun :D. Mut mitä muutakaan olis voinut avajaisviikolta odottaa... 
Mulla nousi sielä kuume, joten toi shoppailu ei enään oikein maittanut. Viimeisen kaupan kohdalla aloin uupumaan ihan täysin ja autossa väsähdin. Nappasin mä jotain kivoja juttuja mukaani, kuten söpöt kenkulit Intersportista kahella kybällä. Ylisiisti tuikkuteline Tiimarista, maksoikohan se nyt jotain 3-4 egee. Ja sitten Tigerista ihan sika hyvii vohvelijuttuja kahella eukolla. NAM. Kunpa paranisin pian niin pääsisin niitäkin syömään. Ja Ginasta ostin ihan vaan  tuubikaulahuivin vitosella..... Sitä en jaksanut edes kuvata koska tuntuu, että joka kerta ostan kaulahuiveja :D:D.  Käytiin me Sirun kanssa Arnoldsissa herkuttelemassa ja vedin mun lempparin, perus Kinuski original! NJAMMEIIII!  Ja alan saamaan asioita hoidettua, jos tänään vielä saisin maksettua viimeisen sähkölaskun niin olisin jo melkein tyytyväinen. Taidan tehdä sen nyt heti ja nukahdan! Mooorjons. 

2 kommenttia: