lauantai 20. lokakuuta 2012

Salapaketti saapui ja tänään baanalle

Ensinnäkin mun on pakko jakaa mun tämähetkinen ilonaihe. Yleensä kun lähtee juhlimaan ja vaatekriisi iskee, lähet pikakierrokselle H&M:ään etkä todellakaan löydä sieltä mitään. Ok, ehkä jotkut löytää mutta mä oon sen verran vaativa ja katson mihin rahani laitan oli kriisi mikä tahansa. Tänään kuitenkin löysin ihan älyttömän söpön punasen paidan ja se sopi mun päälle kun nenä naamaan, i love it. Kävin myös kuolaamassa kalansilimälinssiä ja päätin, että hankin semmosen viimeistään joululahjaksi! Mahtavuuuuuutta. Ja mulla on jo nyt niin hyvä fiilis, kun mietin meiän joulukuista Barcelonan reissua. Ah, tulee oleen niin siistiä! Päätin sen, että vaikka kuinka darra koittas jättää mut petiin makoileen niin NEVER GONNA HAPPEN. Koluan kaikki paikat läpi. Joka päivälle on pakko keksiä jotain, vaikka veikkaan että ei tarvitse edes keksiä. Otetaan reissusta kaikki ilo irti. Ja musta on niin rentouttavaa ja ihanaa kun saatiin vihdoinkin hommattua kämppä sieltä. Ei tarvi stressata enään sitä ja nyt voi keskittyä kaikkeen muuhun. Kiitos Mari (:
Mulla on ihan sairaasti juttuja tehtävänä. Taas. Tossa mun vieressä on lista täynnä asioita ja vaan kolme mä oon voinut jo viivata yli. On kakkosvaihetta, puheluita ja hakemuksia! Ja toi hakemus tuottaa eniten päänvaivaa. Huoh. Mutta eiköhän nekin kohta hoidu. Hope so. 
Keskiviikkona mua odotti kotona pienehkö ruskea paketti. Sisältä löytyi jotakin älyttömän ihanaa, Stig-paita, Asvalttisoturin viimeinen hidas- ja Stepa-MC levyt! NAAAAAAAAaam! 
Nyt ajattelin hetken tapella mieleni kanssa, nukkumaan vai kahvia? Illalla mennää. MOI.

3 kommenttia:

  1. hitsi viäkööön! en malta oottaa teidän reissua tänne myöskään!! :---))) siitä tulee niiiin siistiä

    VastaaPoista
  2. mäkin ootan tota matkaa innolla ja varmasti on joka päivälle tekemistä! :) niin ja tosiaan ihanaa, että majotuskin on nyt kunnossa niin voi vaan relata :)

    VastaaPoista
  3. nojeeeeep, mitä mahtavuutta! :))

    VastaaPoista