perjantai 26. maaliskuuta 2010

Ooh Wee

Ah, ihanaa viikonloppu. Oon taas ollut vaan kotona, niin en ole kirjoitellut. Paitsi keskiviikkona koulun jälkeen jaksoin raahautua Roosalle. Siellä oli neljä ihanaa villakoiraa! Vitsit ne oli niin ihania, vaikka en yleensä koirista sen kummemmin pidäkkään. Eilen taas oli siivousurakka, kun siivosin oman huoneen ja alakerran. Se on kyllä niin urakka että huh huh. Tänään vihdoista viimein taiteen & kulttuurin tunneilla aloin väritteleen mun säälittäviä marilyneja. Enkä saanut valmiiksi joten loput jäi kotihommiksi. 
 
Noh, sitten kärsin yksin matematiikan tunneilla ja tuijottelin kelloa. Matikka ei todellakaan ole mun juttuni. 
 
Lähdettyäni koulusta ehdin jo jonkin matkaa kävellä kunnes Jenni soitti, että voi heittää mut kotio. JEE pelastajani. Olin niin nälissäni, että kävelykään ei oikein sujunut. Nyt vaan kuuntelen musiikkia ja aion viettää koti-iltaa TAAS. Sori. Piti mennä moikkaan Pekkaa tänään, mutta se siirtyikin huomiselle, kiitos mun laiskuuden. Huomena oon koko ihanaisen päivän ihanaisen Iinan kanssa! Täytyy keksiä jotakin kivaa tekemistä. Sain myös vihdoinkin varattua ajan kampaajalle. Ens keskiviikkona leikkaus ja värjäys! Ihanaa, ei tarvii enään taistella tän tukan kanssa huh. Nyt vaan pitäis miettiä, että mitä näille tekis! Hmmmmmmmmmmmmmmm. Ja enään viikko täytyy kestää ja sitten pääsen Lahteen, jeeeejjee! Sinne onkin jo ollut ikävä, kun viimeks olin siellä uutena vuotena :o. Taidan kohta nukkua pikku päikkärit että jaksan koko illan vaan olla haha. MOE.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti