maanantai 22. maaliskuuta 2010

Tiedätkö miksi korppi on kuin kirjoituspöytä?

Ei oo tässä viime päivinä ollut mitään kirjoittamisen arvoista tekemistä. Perjantaina kuitenkin käytiin iskän kanssa ostamassa mulle synttärilahjaks kengät. Tämmöset ihan normit ostettiin.
 
Koko viikonlopun vietin iskällä ja Sirulla pelaillen matopeliä ja yrittäen uutta ennätystä. Mutta en millään saanut laitettua paremmaksi kuin Riku. Tänään kuitenkin Aliisa pääsi yli 2000 pisteen ja olin kovin kateellinen :c. Onneks sain koulun jälkeen mun kultsin, eli sen Nokian 5800 Xpress music puhelimen takas EHJÄNÄ jee! Oon nyt ikionnellinen. Tänään kävin myös katsomassa Alice in Wonderland, Roosan ja Pammin kanssa. Mulla oli kyllä niin hupaisaa niitten kanssa! Tosin ne luuli, että häpeen niitä koska erakoiduin toiselle puolelle tietä kävelemään kun suunnattiin kohti biorexiä. Oikeesti olin siellä vaan siksi, että se puoli oli kunnolla hiekotettu ja ei ollut niin suurta vaaraa kaatua :D. Koko talven oon vaan panikoinut, että kaadun ja nolaan itteni. Niin ei vielä toistaseks ole käynyt, paitsi keskellä Lahtea uutenavuotena. Siitä ne traumat varmaan sitten tulikin. Huoh, huomenna pitää mennä kymmeneen kouluun ja joudun käveleen yök. Mut onneks saan taas kunnella hyvää musikkia! Oon muuten rakastunut Tittelitomiin ja Tittelityyhyn <3.
 
Nyt meen vetää jotai sapuskaa MORJONS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti