maanantai 17. toukokuuta 2010

Mä olen kaivannut sitä, kun aamulla herään naapurin moottoripyörän ääniin

Noni, ekaa kertaa tänä kesänä datailen pihalla. Istun tässä rappusilla ja otan chillisti. Mun kissakin näkyy tuolla ottavan kovasti arskaa, mahtaa olla kuuma tolla turkilla, voi reppanaa. Pitäis mennä pystyttään tramppakin, mutta mitään saa aikaseks tällä helteellä. Kai se on pakko kohta mennä. Mulla olis jopa pelikin tänään, mut sen joutuu skippaan. Pelkään kovasti, että noista rappusten väleistä tulee jotain ötököitä, hyi. Uh mikä fiilis. Viimeyö oli kamalin yö pitkään aikaan, siinä rimpuilin valveilla kolmeen asti, kunnes päätin mennä lattialle makaamaan jos olisi yhtään viileämpi, ja paskat. Oli yhtä kuuma kun sängyssäkin ja kaikenlisäksi lattia on KOVA. Mut kuitenki loikoilin siinä viiteen asti ja siirryin suihkun kautta aamupalalle. HAHA, koulussa oli taas pitkä päivä ja mikään ei näemmä pysy meiän käsissä ehjänä......... :'D Huhhuh. Ei vitsi, mulla on nyt semmonen olo, että taas alkaa pieni syömälakko.Tuntu jokseenkin pahalta, että menin syömään ees mandariinin ruokkiksella ja ostin ässämix mehujään. Kuulostaa tyhmältä, mutta pahalta tuntuu. Mut nyt täällä alkaa tuulla niin paljon, että kaikenmaailman ötöt lentää kahta kauheemmin nassuun. Jään silti hetkeks tähän dataileen, että naapurin nainen saa leikata nurmikkoonsa mun biisujen tahtiin ;). Mutta palaillaan. HEIPA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti