keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Ei meizil tylsää oo?

UUUmama tänään on ollu taas niin kuuma ja ehaana päivä, et villiinnyin oikee ja menin ottaa arskaa pihalle. Äkkii kesäloma tänne, haluun mökkeileen ja grillailee ja tekeen kaikkee kesäkivaa! Haluun jo, että unirytmi on sekaisin, voin kävellä keskellä yötä paljain jaloin lämpimällä asfaltilla, uittaa jalkoja vedessä, stalkata ihmisiä ovelasti tummien aurinkolasien takaa, rakkautta ilmaan, kuunnella musiikkia täysillä ulkona, chillata kavereitten kans myöhään yöhön, mä haluun OLLA. Lista on pitkä. 
 
Ei mulla muuta, mut pakko vielä laittaa tämmönen, kun Moonalta jölläsin ja ei ole muutakaan tekemistä asdfghjklöä!
KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT:
1. valehtelua
2. ruokaa, ovela paskiainen
3. :P - hymiöö
4. ylimielisiä ihmisiä
5. mainoksia kesken lempiohjelmien
6. jankkaamista
7. mun laiskuutta
8. hätäisyyttä
9. liikennevaloja
10. busseja
YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. oon tosi "vainoharhainen"
2. vilkas mielikuvitus
3. väsyneenä saatan kiukustua helposti ja ehkä alkaa itkemään
4. saatan olla liian luottavainen joskus
5. jos oon surullinen/vihanen, niin peitän sen ja oon kun kaikki olis ok
6. en oo pitkävihanen, joskus jopa unohdan, että ees oon vihanen jollekkin
7. sanoin, että vihaan ylimielisyyttä, joo niin vihaankin, mut silti saatan ite käyttäytyy jotain pellejä kohtaan niin
8. yritän saada kaiken kerralla tai kahdella valmiiksi, en halua jättää mitään kesken
9. koitan välttää hankaluuksia esim. koulussa
KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. OLE OMA ITSESI
2. oo huomaavainen ja kylmä tasapuolisesti, tai huomaavainen enemmän, mut liian huomaavainen ei saa olla!
3. älä pelkää nolata itsees
4. oo luotettava ja rehellinen
5. tuu juttelee vaikka olisinkin kavereitten kanssa, ei ne pure
7. ah tykkään pitkistä katsekontakteista
8. yllätä mut
SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. että tuhkapilvi painuis perseesee ja mä pääsen kreetalla
2. että olis jo kesäloma
3. että tää allergia helpottais
4. paljon rahaa kiitos
5. haluisin laihtua 100 kg
6. kesätyöt olis ihan kivajuttu
7. SUT
KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. petaan pedin
2. avaan tietokoneen
3. syön aamupalan
4. meen suihkuun
5. kuivaan ja suoristan hiukset, pesen hampaat
6. meikkaan? ja tietty oon samalla koneella :------------D AINA koneella
VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
1. Hilma
2. Siru
3. Ale
4. MUILLE EI
5. KERROTA MITÄÄN
NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. musiikki
2. pelkääminen, eli ei oo päivää ettenkö pelkäis jotain
3. korvikset, aina pakko olla
4. "laihduttaminen"
KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
1. "Tuntuu kun olis synttärit mahassa kun katon sun kuvia".
2. "Sä oot livenä vieläkin söpömpi, kun kuvissa".
3. "Sulla on kauniit silmät".
KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. menettämistä
2. lihomista
YKSI TUNNUSTUS: 
En enään välitä, silti löytyy hetkiä, kun ikävä yllättää.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti