sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Huolet ei laskemalla parane, ei, päivät ne itkemällä lyhene

MOE. Tässä on taas ehtiny tapahtua kaikenlaista kivaa, siis mun mielestä kivaa näin lyhyessä ajassa.
Voisinpa vaikka alottaa viime keskiviikosta, vaikka sillon oon kyllä tosiaan tänne kirjotellutkin.

Keskiviikkona illalla koitin pelastaa pikkupupua mun kisun kynsistä, ensin se onnistui, mutta lopulta yöllä valitettavasti löysin puppelin kuolleena meidän pihalta. 
 
Torstai oli erittäin mukava päivä. Ensin lähdin Sirulle ja siitä Juulin kanssa kaupunkiin chillaileen. Saatiin pari tuntia kulutettua ja sitten pitikin jo lähteä iskälle syömään nimppareiden kunniaksi jätskiä. Sieltä lähdin takaisin Juulin seuraan ja lähdettiinkin ajelulle ja nähtiin taas ylipalijon eläintarhan asukkeja.

Perjantaina lähdin kohti Parolahoodeja ja tapasin ystäväni Hilman, Sonjan ja Suskun. Kulutettiin aikaa Parolassa bailaten ja Risse kiltisti tarjos mulle MAKKARAN, koska olin kai kuolla nälkään. Vihdoin saatiin kyyti kohti Hurttalaa ja sielä ilta jatkui leppoisissa tunnelmissa jalkapalloa katsellen ja niin edelleen. Kaikki näemmä tykkäs mun ja Suskun "ostoslistasta". Jonka takia mut leimattiin saatananpalvojaksi. Haha. No ei siinä mitään. Hauskaa oli. Sainkin kyydin kaupunkiin aikasin ja sitten vasta kivaa olikin kun pääsin Torille. Vietin sielä aikaa siihen asti, että alkoi tulla taas valosaa ja seura oli mitä parahinta. Sitten lähdinkin jo Sirulle nukkuilemaan.

Lauantaina lähdin keräilemään Parolasta mun unohtuneita ja lainattuja tavaroitani. Kävin myös moikkailemassa pitkästä aikaa enosetää, kummisetää ja muita kumppaneita. Siellä hetki kahwiteltiin, kunnes lähdettiin hakemaan mättöä abc:lta. Siitä sitten Sirulle syömään. Luulin jo että mun päivä oli siinä. Mutta lähdinkin Juulin ja Kaisun kanssa katteleen elokuviin Shutter Islandin. Lippu makso vaan 3€ ja oli niin hyvä elokuva! Ihan yllätyin. Yöllä yhden aikoihin sain vihdoin kyydin taas Hurttalaan. Sielä mua kohdeltiin taas saatanallisesti ja mulla oli niin hauskaa. Ja mukava porukka kruunas kaiken.  

Tänään eli sunnuntaina, mulla on ollut aivan mahtavaa. Lähdettiin nelisteen lintsille huwitteleen. Hehz, en mä muista tiedä, mutta mulla ainakin oli niin hupaisaa. Mulla ei oo mitään kuweja sieltä joten en voi tänne mitään laitella. Viikinkilaivassa jollain pikkupimulla tais olla vähän huonompi olo, se näky kyllä hyvin päällepäin. Kasvot oli ihan vihreet ja näytti kun se olis varastoinu milijoona käpyä poskiin. Lokkeja sai helmeristi väistellä ettei ne vaan olis pommittanut meitä. Kotimatkalla nukahtelin mukavasti, mutta kokoaika joku häiritsi nokosia. Mutta ei se mitään. HIHIUUUUU kiitti. Mitä tällä matkalla opittiin? - No se, että jos Saija sanoo, että joku on häpäsy, niin sillon se sitten kanssa on häpäsy.

Kohta aion sulkea koneen ja siirtyä untenmaille. Ja aionkin viihtyä sielä sitten niiiiiiiiiiiin pitkään.

Ps. MILLOIN VIIMEKSI ajattelit kuinka onnellinen olet sillä hetkellä:» Reilu kaks tuntia sitten.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti